🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19114.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل افزونه کروم iCloud Password را برای مدیریت رمزهای عبور منتشر کرد

اپل به صورت رسمی یک افزونه برای نسخه‌های ویندوز و مک مرورگر گوگل کروم منتشر کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تا از رمزهای عبور ذخیره شده در Keychain iCloud خود استفاده کند. iCloud در کنار iTunes ...

اپل به صورت رسمی یک افزونه برای نسخه‌های ویندوز و مک مرورگر گوگل کروم منتشر کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تا از رمزهای عبور ذخیره شده در Keychain iCloud خود استفاده کند.

iCloud در کنار iTunes بزرگترین برنامه اپل برای همگام سازی داده‌های کاربران در محیط ویندوز است. حالا اپل با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی - انتشار این افزونه در مرورگر گوگل کروم حضور خود در سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز را گسترش داده است.

با انتشار این افزونه، اگر در دستگاه‌های دیگری از جمله آیفون، آی‌پد یا مک برای تولید خودکار رمزهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی - عبور قوی از مرورگر Safari استفاده کرده‌اید، پس از ورود به سیستم عامل ویندوز، از طریق مرورگر گوگل کروم می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین هر رمز عبوری را که در مرورگر کروم ایجاد می‌کنید در iCloud - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی - Keychain شما ذخیره خواهد شد، بنابراین می‌توانید به راحتی از آنها در دستگاه‌های دیگر خود استفاده کنید.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی

این افزونه می‌تواند برای تمام کسانی که از گوگل کروم یا Safari به عنوان مرورگرهای اصلی خود و از iCloud Keychain به عنوان برنامه مدیریت رمز عبور استفاده می‌کنند، مهم باشد و ارتباط و همگام‌سازی بین کامپیوترهای ویندوز و مک را ساده‌تر می‌کند.

با این وجود، سرویس‌های بیشتری از اپل می‌تواند به سیستم عامل ویندوز وارد شود. اوایل ژانویه گزارشی حاکی از این بود که اپل موزیک و اپل پادکست می‌توانند برای ویندوز یا ایکس باکس عرضه شوند تا کاربران بیشتری قادر به استفاده از آن‌ها باشند.

همچنین هفته گذشته و پس از به‌روزرسانی iCloud برای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی - ویندوز به نسخه 12.0 عنوان شد که این نسخه از افزونه iCloud Passwords گوگل کروم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی - به عنوان یکی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی - از قابلیت‌های جدید خود پشتیبانی می‌کند.

این افزونه هم اکنون تحت عنوان iCloud Passwords در فروشگاه وب - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی - کروم در دسترس قرار دارد و می‌توانید از آن - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر فراهان استان مرکزی - استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone