🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19106.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

پوکو X3 پرو با دریافت تایید‌یه‌های مختلف بزودی عرضه جهانی می‌شود

شهریورماه امسال شیائومی از گوشی هوشمند پوکو X3 در هند رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد مدل پرو این دستگاه را به زودی معرفی کند. با توجه به اینکه گوشی مذکور ...

شهریورماه امسال شیائومی از گوشی هوشمند پوکو X3 در هند رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد مدل پرو این دستگاه را به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرخرود استان مازندران - زودی معرفی کند. با توجه به اینکه گوشی مذکور در فهرست دریافت تاییدیه‌های مختلفی رویت شده،‌ انتظار می‌رود در بازارهای جهانی عرضه شود.

براساس گزارش‌های منتشر شده، پوکو X3 پرو شیائومی با شماره مدل M2102J20SG موفق به دریافت تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده است. همچنین نام این دستگاه در فهرست - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرخرود استان مازندران - دریافت گواهی کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC)، گواهینامه ایمنی TUV آلمان و سازمان تنظیم مقررات IMDA - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرخرود استان مازندران - نیز رویت شده است.

با این حساب و با توجه به تلاش شیائومی برای دریافت گواهی‌های مختلف انتظار می‌رود پوکو X3 پرو در بازارهای بین‌المللی عرضه شود. مستندات مربوط به تاییدیه FCC نشان می‌دهد که گوشی هوشمند جدید شیائومی با رابط کاربری MIUI 12، پشتیبانی از وای فای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرخرود استان مازندران - دوگانه و اتصال NFC به بازار عرضه خواهد شد.

در مستندات مربوطه همچنین به پشتیبانی از اتصال به شبکه LTE نیز اشاره شده است. در نتیجه به نظر می‌رسد پوکو X3‌ پرو از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرخرود استان مازندران - شبکه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرخرود استان مازندران - 5G پشتیبانی نخواهد کرد. با جستجوی IMEI دستگاه مشخص می‌شود که نام دستگاه پوکو X3 پرو است. اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند جدید شیائومی به اشتراک گذاشته نشده است.

پوکو X3 NFC یا همان پوکو X3 در بازار هند، از ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد و مجهز به چیپست ۸ نانومتری 732G کوالکام است. در پنل پشتی دستگاه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و در نهایت حسگر تشخیص عمق - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر سرخرود استان مازندران - ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

پوکو X3 با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و بهره مندی از باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شده است. حال باید ببینیم شیائومی قصد دارد نسخه پرو این گوشی هوشمند را با چه مشخصاتی به بازار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone