🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19105.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی مانع نصب برنامه‌های گوگل روی موبایل‌های رام چین با MIUI 12.5 شد

شیائومی مسدودسازی سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) در برخی از موبایل‌های خود که رام چینی دارند را آغاز کرده است. تا پیش از این محدودیت دارندگان گوشی‌های رام چین می‌توانستند به طور غیررسمی برنامه‌های گوگل را ...

شیائومی مسدودسازی سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) در برخی از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - موبایل‌های خود که رام چینی دارند را آغاز کرده است. تا پیش از این محدودیت دارندگان گوشی‌های رام چین می‌توانستند به طور غیررسمی برنامه‌های - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - گوگل را نصب کنند اما حالا با نصب بروزرسانی MIUI 12.5 اینکار غیرممکن شده است.

گوگل و خدمات آن در بسیاری از مناطق چین ممنوع هستند، با این وجود کاربران موبایل‌های شیائومی و ردمی می‌توانستند به روش‌ غیررسمی برنامه‌های این شرکت از جمله - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - اپ‌های GMS را روی موبایل خود نصب یا اصطلاحاً سایدلود کنند. اما شیائومی حالا جلوگیری از نصب برنامه‌ها به این روش را شروع کرده و یکی از نمایندگان شرکت دلیل این محدودیت را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - «تبعیت از قوانین» عنوان کرده است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران

آنطور که در ادامه گزارش آمده، نصب برنامه‌های GMS روی موبایل‌های ارزان قیمت و میان‌رده شیائومی که روی آنها رام چینی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - و رابط کاربری MIUI 12.5 نصب است و فاقد چیپست سری ۸ اسنپدراگون هستند، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - تقریباً غیرممکن شده است. از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - جمله محصولاتی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - که تحت تأثیر این محدودیت جدید قرار گرفته‌اند می‌توان به ردمی K30 اولترا و ردمی 10X 5G اشاره کرد که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - به ترتیب به چیپست مدیاتک دیمنسیتی +1000 و دیمنسیتی 820 مجهز شده‌اند.

اگر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - اپ‌های GMS به طور پیش‌فرض روی موبایل نصب نشده باشند، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر شهسوار استان مازندران - نسخه چینی MIUI 12.5 به طور خودکار جلوی نصب آنها روی دستگاه‌های روت نشده را خواهد گرفت. خوشبختانه طبق آنچه که در تالار گفتگوی شیائومی نوشته شده «نسخه بین المللی MIUI شامل این محدودیت نمی‌شود». بنابراین اگر مالک گوشی‌های ردمی یا شیائومی با رام گلوبال هستید همچنان دسترسی به خدمات موبایلی گوگل برقرار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone