🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19092.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

حضور ۱.۱ میلیون کاربر روبیکا و آیگپ در کنسرت آنلاین سالار عقیلی

کنسرت آنلاین شب گذشته همراه اول با اجرای سالار عقیلی، میزبان یک میلیون و ۱۴۳ هزار کاربر اینترنت بود. به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کنسرت آنلاین همراه اول که شب گذشته ...

کنسرت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رویان استان مازندران - آنلاین شب گذشته همراه اول با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رویان استان مازندران - اجرای سالار عقیلی، میزبان یک میلیون و ۱۴۳ هزار کاربر اینترنت بود.

به نقل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رویان استان مازندران - از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کنسرت آنلاین همراه اول که شب گذشته (14 بهمن 1399) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با اجرای سالار عقیلی از طریق دو اپلیکیشن «روبیکا» و «آیگپ» پخش شد، توانست میزبان یک میلیون و ۱۴۳ هزار بیننده باشد.

نخستین شب اجرای پویش «برای تمام ایران می‌خوانم» با محوریت موسیقی سنتی و با کیفیتی مطلوب، در اختیار تمامی مردم ایران‌زمین قرار گرفت. هدف از برگزاری این رویداد آنلاین، ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده در روزهای سخت کرونایی بود. و قرار است که این پویش با حضور دیگر خوانندگان نیز ادامه پیدا کند.

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران نیز به مناسبت این ایام، قطعه «مادر» را برای نخستین بار در کنار قطعات «ایران»، «تنها می‌مانم»، «خوشه‌چین»، «چه بگویم»، «به من بسپار دستت را»، «وطنم ای شکوه پابرجا» و «نگار» به اجرا گذاشت.

این کنسرت که با تمهیدات همراه اول، برای تمام کاربران اینترنت در کشور - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رویان استان مازندران - به صورت رایگان (بدون بلیت‌‎فروشی) برگزار شد، توانست - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رویان استان مازندران - 935 هزار بیننده را در روبیکا و 208 هزار بیننده را در آیگپ جذب کند.

دومین شب اجرای این پویش نیز قرار است امشب (15 - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر رویان استان مازندران - بهمن‌ماه) با حضور فرزاد فرزین، خواننده پاپ کشور و اجرای قطعات شاخص این هنرمند نظیر «کجا دنبالت بگردم»، «شانزلیزه»، «آینده»، «ماه عسل» و «نفس» به روی صحنه رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تازه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ سایت ***** مایکروفر الجی MH8265 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone