🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19118.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

بهترین نرم‌ افزارهای مشاهده و ویرایش عکس برای ویندوز ۱۰

برنامه فوتوز مایکروسافت به عنوان یک نرم افزار مشاهده عکس پیش فرض عملکرد مناسبی در ویندوز ۱۰ دارد، با این حال با کمبودهایی هم دست و پنجه نرم می‌کند. به همین دلیل شاید بخواهید به ...

برنامه فوتوز مایکروسافت به عنوان یک نرم افزار مشاهده عکس پیش فرض عملکرد مناسبی در ویندوز ۱۰ دارد، با این حال با کمبودهایی هم دست و پنجه نرم می‌کند. به همین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - دلیل شاید بخواهید به سراغ نرم افزارهای دیگری بروید و به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. در این مطلب - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - ۷ نرم افزار مشاهده و ویرایش عکس برای ویندوز ۱۰ را معرفی می‌کنیم.

برنامه‌های زیادی برای مشاهده عکس وجود دارد که برخی از آن‌ها پولی هستند یا اینکه برای دسترسی به امکانات برتر باید نسخه پرو - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - آن‌ها را تهیه کنید. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - با این حال تعدادی از آن‌ها در نسخه رایگان امکانات مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهند و عملکرد بهتری نسبت به برنامه فوتوز دارند. برای آشنایی با ۷ نرم افزار مشاهده و ویرایش عکس برای ویندوز ۱۰ تا آخر این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

۱. ACDSee Photo Studio

ACDSee یکی از بهترین ابزارها برای مشاهده عکس محسوب می‌شود و برای کاربران خانگی و حتی حرفه‌ای عملکرد مناسبی دارد. این نرم افزار مشابه یک مجموعه استودیوی عکس است و ترکیبی از قابلیت‌های موجود در برنامه‌هایی مانند لایت‌روم، Bridge و فتوشاپ را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان

شما در این نرم افزار می‌توانید تصاویر خود را ویرایش، مدیریت و سازماندهی کنید و همچنین با اصلاح نوردهی، رنگ، کنترل، سایه‌ها و هایلایت‌ها، تصاویر منحصر به فرد بسازید. شما می‌توانید تصاویری که با این نرم افزار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - می‌سازید را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین امکان ایجاد تصاویر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - کلاژ هم وجود دارد.

اکثر نرم افزارهای مشاهده عکس روی عملکرد سیستم شما تاثیر مخرب دارند و آن را کند می‌کنند، اما ACDSee با وجود تمام قابلیت‌هایش، به سرعت اجرا می‌شود و می‌توانید به راحتی تصاویر خود را ببینید. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که این نرم افزار دارای نسخه رایگان است و می‌توانید برای کامپیوتر، آن را از این لینک دانلود کنید.

۲. IrfanView

برای دومین نرم افزار مشاهده و ویرایش عکس این لیست به سراغ یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌ها می‌رویم که IrfanView نام دارد. این ابزار ویرایش عکس عملکرد ساده و سریعی دارد. این نرم افزار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - به قابلیت‌های زیادی مجهز شده، بنابراین کاربران زیادی دارد با این حال رابط کاربری آن چنگی به دل نمی‌زند.

IrfanView تصاویر را به صورت مستقیم از اسکنر شما می‌گیرد، بنابراین نیازی به فرایند جداگانه‌ای پیش از کار روی تصویر خود ندارید. این نرم افزار امکان جداسازی تصاویر و قرار دادن آن‌ها کنار یکدیگر برای خلق تصاویر پانوراما را فراهم می‌کند. این برنامه همچنین از «نویسه‌خوان نوری» - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - (OCR) برای شناسایی تصاویر و همچنین خروجی گرفتن از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - آن‌ها برای فرمت قابل ویرایش، پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان

شما در این نرم افزار مشاهده و ویرایش عکس می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف مانند براش، خطوط، اشکال و موارد دیگر نقاشی کنید. چنین قابلیت‌هایی برای کاربران حرفه‌ای جذابیت چندانی ندارند، با این حال با یک نرم افزار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - با عملکرد بالا روبه‌رو هستیم. بسیاری از کاربران قدیمی ویندوز از طرفداران پروپاقرص IrfanView هستند. برای دانلود این برنامه به این لینک بروید.

۳. ImageGlass

ImageGlass یک ویرایشگر تصویر متن باز است که حجم کمی دارد، عملکردش سریع است و بطور رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر کاربر چندان حرفه‌ای نیستید، این برنامه نیازهایتان را برطرف می‌کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان

این نرم افزار مشاهده و ویرایش عکس می‌تواند تصاویر را در ۷۰ فرمت مختلف مانند گیف، PNG و RAW پردازش و ذخیره کند. ImageGlass طراحی ساده و کاربردی دارد و می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید. یکی از ویژگی‌های کاربردی این برنامه، امکان افزودن Transition به اسلایدشو در هنگام مشاهده است. این برنامه را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

۴. WidsMob Viewer Pro

شما می‌توانید از اکثر قابلیت‌های WidsMob - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - بطور رایگان استفاده کنید، با این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - حال نسخه پریمیوم این نرم افزار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - هم وجود - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - دارد و می‌توانید به تجربه کاربری بهتری و مدیریت فایل ساده‌تری دست پیدا کنید. این نسخه امکان پشتیبانی از فرمت‌های مختلف تصاویر و ویدیوها را به وسیله یک مدیا منیجر فراهم می‌کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان

این نرم افزار ویرایش و مدیریت تصاویر را برای کاربران ممکن می‌کند. WidsMob یک نرم افزار مدیریت فایل‌های رسانه‌ای محسوب می‌شود - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - که قابلیت مشاهده عکس را در اختیارتان قرار می‌دهد و از پردازش تصاویر هم پشتیبانی می‌کند. برای دانلود این نرم افزار به لینک بروید.

۵. FastStone Image - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - Viewer

اگر یکی از کاربران نرم افزار Picasa‌ باشید، FastStone Image Viewer حس آشنایی به شما منتقل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - می‌کند. این برنامه از فرمت‌های مختلفی مانند JPEG، گیف، PNG و RAW پشتیبانی می‌کند و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - رابط کاربری مشابه ویندوز اکسپلورر دارد. این برنامه برخلاف فوتوز، عملکرد سریعی از خود نشان می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان

زمانی که این برنامه را باز می‌کنید، تصاویر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - و فولدرها را برایتان لیست می‌کند. شما بدون باز کردن تصاویر به پیش نمایش آن‌ها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - دسترسی دارد و با باز کردن آن‌ها، در یک پنجره فول اسکرین در برابرتان قرار می‌گیرند. این برنامه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - از گزینه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - نقشه بهره می‌برد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - که برای ویرایش تصاویر سه‌بعدی کاربردی است. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که FastStone - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - Image Viewer برای کاربردهای شخصی و آموزشی رایگان است و برای دانلودش باید به این لینک مراجعه کنید.

۶. XnView

برای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - گزینه بعدی در لیست بهترین نرم افزار مشاهده و ویرایش عکس به سراغ XnView می‌رویم که یکی از بهترین جایگزین‌های فوتوز ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود. از نظر طراحی، این نرم افزار مشابه FastStone Image Viewer است، با این حال به اندازه آن قابلیت‌های کاربردی ندارد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان

این برنامه از قابلیت تب پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید چندین عکس را بطور همزمان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - و در کنار یکدیگر باز کنید. XnView همچنین از بیش از ۵۰۰ فرمت عکس پشتیبانی می‌کند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - ابزارهای ویرایشی پایه مانند تغییر سایز، کراپ و چرخش را در اختیارتان قرار می‌دهد. در کنار این موارد، این نرم افزار از چندین Layout هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای دانلود XnView به این لینک بروید.

۷. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - HoneyView

HoneyView آخرین نرم افزار مشاهده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - و ویرایش عکس پیشنهادی این لیست محسوب می‌شود که از رابط کاربری جذابی بهره می‌برد. این برنامه تقریبا امکان باز کردن تمام فرمت‌ها را برایتان فراهم می‌کند و تصاویر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - با سرعت بالایی در برابرتان ظاهر می‌شوند. این برنامه نسخه پرتابل هم دارد که می‌توانید بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای از آن بهره ببرید.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان

این برنامه می‌تواند صفحات وب متحرک و همچنین فایل‌های گیف را هم به نمایش بگذارد. شما می‌توانید به وسیله آن سطح گاما تصاویر را تصحیح و برخی اطلاعات مانند تاریخ، ساعت، نام و سایز را هم مخفی کنید. در کنار این قابلیت‌ها، می‌توانید توسط این نرم افزار تصاویر موردعلاقه‌تان را هم بوکمارک کنید. برای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - دانلود این نرم افزار به این لینک بروید.

با این ۷ نرم افزار مشاهده و ویرایش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - عکس می‌توانید تجربه کاربری بهتری نسبت به برنامه پیش فرض فوتوز ویندوز ۱۰ داشته - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر سنقر استان کردستان - باشید و همچنین تصاویر با فرمت‌های مختلف را باز کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone