🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19109.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی در موبایل تاشوی میت X2 خط تای وسط صفحه را از بین می‌برد

هواوی با ارائه مدل جدیدی از موبایل‌های تاشو قصد دارد خط تای قابل مشاهده در وسط صفحه را برای همیشه از بین ببرد. احتمالا هواوی میت X2 که پیش از این توسط این شرکت معرفی ...

هواوی با ارائه مدل جدیدی از موبایل‌های تاشو قصد دارد خط تای قابل مشاهده در وسط صفحه را برای همیشه از بین ببرد. احتمالا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان - هواوی میت X2 که پیش از این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان - توسط این شرکت معرفی شده بود، از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان - این تکنولوژی استفاده کند.

به تازگی شرکت‌های تولید‌کننده‌ی موبایل مانند سامسونگ و هواوی موبایل‌های تاشوی جدید خود را به بازار عرضه کرده‌اند. در واقع آن‌ها با هربار عرضه مجدد این محصولات، قصد دارند میزان تای قابل مشاهده در وسط صفحه نمایش موبایل‌ها را کاهش دهند. به نظر می‌رسد شرکت چینی هواوی با استفاده از شیوه جدیدی توانسته این خط آزاردهنده در وسط گوشی را از بین ببرد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان

پتنت جدید هواوی که خط و چین وسط موبایل‌های تاشو را از بین می‌برد حالا به صورت آنلاین به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان - نمایش درآمده. در این روش مشخص شده است که بهینه سازی روش اتصال هر کدام از قطعات، می‌تواند از کشش یا فشار صفحه در این پروسه جلوگیری کند. همچنین آن‌ها اعلام می‌کنند که عاملِ فشار می‌تواند به طور - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان - موثر مشکل چین‌خوردگی را کاهش دهد.

انتظار می‌رود تا موبایل هواوی میت X2 که پیش از این معرفی شد از این فناوری استفاده کند. هواوی میت X2 از شبکه 5G‌ پشتیبانی خواهد کرد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان - و همچنین هواوی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان - برای آن باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته. این موبایل از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان - کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در نسخه‌های مجهز به ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. همچنین این احتمال وجود دارد که هواوی میت X2 در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاندیز استان خراسان - صورت رسمی معرفی شود.

کمپانی‌های دیگر در حال آزمایش فاکتورهای جدیدی برای طراحی گوشی‌های تاشو هستند و انتظار می‌رود که چند شرکت دیگر از جمله شیائومی و OPPO موبایل‌های تاشو خود را تا اواخر امسال به بازار عرضه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone