🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19116.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

احتمال افشای دیتابیس استارتاپ رایچت مطرح شد [آپدیت: هک رایچت تایید شد]

آپدیت در ساعت ۱۸:۴۵: رایچت با انتشار یک بیانیه خبری کوتاه، خبر هک شدن اطلاعات پلتفرمش را تایید کرد اما جزییاتی در این باره منتشر نکرد. به گفته رایچت، «بروز یک مشکل فنی باعث دسترسی ...

آپدیت در ساعت ۱۸:۴۵: رایچت با انتشار یک بیانیه خبری کوتاه، خبر هک شدن اطلاعات پلتفرمش را تایید کرد اما جزییاتی در این باره منتشر نکرد. به گفته رایچت، «بروز یک مشکل فنی باعث دسترسی غیر مجاز به پایگاه داده رایچت شده» است.

این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - پلتفرم همچنین گفته که دیتا در رایچت به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - شکل رمزگذاری نگه‌داری می‌شود اما به جهت اطمینان بیشتر از کاربران خود خواسته تا رمز عبور خود را تغییر دهند. رایچت همچنین در بیانیه‌اش اعلام کرده که «اگر در حین مکالمه اطلاعات مهمی مانند رمز عبور برای مشتریان خود ارسال کردید لطفا رمز عبور آن‌ها را تغییر دهید.» در نهایت این پلتفرم گفته که به زودی اطلاعات کامل‌تری را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - منتشر می‌کند.


یک هکر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - کلاه سفید و محقق امنیتی به نام «باب دیاچنکو» که خبر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - لو رفتن اطلاعات ۴۲ میلیون کاربر ایرانی تلگرام را اعلام کرده بود، اکنون اعلام کرده است که کل دیتابیس استارتاپ رایچت افشا شده است. رایچت هنوز این موضوع را تایید یا رد نکرده اما اعلام کرده که در حال بررسی این ادعاست. «قادر صادقی» هم‌بنیانگذار رایچت به دیجیاتو گفت این استارتاپ به زودی بیانیه‌ای در همین رابطه منتشر می‌کند. او همچنین در توییتر وعده اطلاع‌رسانی شفاف را داده است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان

رایچت یک پلتفرم گفتگوی آنلاین است که تعداد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - بسیار زیادی از کسب‌وکارهای ایرانی، برای ارتباط با مشتریان خود از آن استفاده می‌کنند.

اکنون - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - یک محقق امنیتی اعلام کرده است که کل دیتابیس رایچت، از جمله ۲۶۷ میلیون حساب کاربری به همراه نام، ایمیل، پسورد، متادیتا و چت‌های رمزگذاری شده افشا شده است. این محقق همچنین نوشته که بات حمله کننده، کل بانک اطلاعاتی را تخریب و یا آن را حذف کرده است. پس از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - این توییت، دیگر کاربران ایرانی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند و تا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - به این لحظه خبری از بیانیه رسمی رایچت نیست. رایچت هنوز هیچ‌یک از این اطلاعات را تایید یا رد نکرده است و باید دید پاسخش به این موضوع چیست.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان

لو رفتن اطلاعات - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - کاربران یک پلتفرم ایرانی برای اولین بار نیست که رخ می‌دهد و در یک سال اخیر بسیاری از پلتفرم‌های ایرانی با این مشکل مواجه شده‌اند که برخی از آن‌ها رسانه‌ای شده است و برخی نیز خیر.  ناگفته نماند در ماه‌های اخیر برخی نیروهای ارشد و فنی استارتاپ رایچت از این مجموعه جدا شده‌ و پلتفرم مشابهی را تاسیس کرده‌اند.

همبنیانگذار رایچت ساعاتی پس از انتشار این خبر در پاسخ به خبرنگار دیجیاتو می‌گوید در حال تهیه یک بیانیه خبری است که به زودی آن را منتشر خواهد کرد و اطلاعات بیشتری از این حمله را با کاربران خود در میان خواهد گذاشت. اکانت رسمی این مجموعه در حال حاضر نیز در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - شبکه اجتماعی توییتر گفته که واحد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - فنی در حال بررسی این مسئله است و گزارش‌هایی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر زرین شهر استان اصفهان - شفاف را منتشر می‌کند. درباره ماهیت و کارکرد پلتفرم رایچت می‌توانید در اینجا بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone