🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19108.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

طراحی احتمالی گوشی تاشو گوگل پیکسل در پتنت جدید رویت شد

مستندات دو پتنت جدید گوگل، از تلاش این شرکت برای توسعه گوشی تاشو پیکسل با بهره‌مندی از طراحی متفاوت لولای قسمت تاشو خبر می‌دهد. براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از دو پتنت گوگل، گوگل ...

مستندات دو پتنت جدید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - گوگل، از تلاش این شرکت برای توسعه گوشی تاشو پیکسل با بهره‌مندی از طراحی متفاوت لولای قسمت تاشو خبر می‌دهد.

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از دو پتنت گوگل، گوگل روی توسعه گوشی‌ هوشمند با طرح تاشو به سمت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - داخل و به سمت خارج کار می‌کند.

تصاویر مربوط - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - به یکی از پتنت‌ها، گوشی هوشمند تاشویی را نشان می‌دهد که ظاهرا نمایشگر آن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - طراحی سنتی دارد. در قسمت تاشوی گوشی، لولایی تعبیه شده که به سمت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - داخل باز و بسته می‌شود و به کاربر کمک می‌‌کند تا بتواند از گوشی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - به صورت گسترده استفاده کند.

همان‌طور که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - در تصاویر مربوط به پتنت دیده می‌شود، گوگل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - در طراحی این گوشی از لولایی با شعاع نسبتا بزرگ استفاده کرده است و فضای توخالی نسبتا بزرگی در قسمت لولا دیده می‌شود.

علاوه بر این طرح، گوگل در پتنت دیگری طراحی احتمالی گوشی هوشمندی که به سمت بیرون باز می‌شود را نیز نمایش داده است. در پتنت دوم، لولای قسمت تاشو از چند قسمت تشکیل شده است که در یک ردیف - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. قسمتهای مختلف لولا مجهز به سوکت‌های مجزایی هستند و در نهایت کل لولا به صورت یکپارچه از طریق اتصالات توپی شکل به یکدیگر متصل می‌شوند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد دو پتنت ثبت شده گوگل در دست نیست. باید ببینیم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - گوگل کدام طرح را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - برای گوشی تاشو احتمالی خود - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - انتخاب خواهد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - کرد.

در حالیکه سامسونگ بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را در دست دارد، سایر تولید کنندگان بازار نیز در تلاش هستند تا در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشند. دو پتنت جدید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جوانرود استان کردستان - گوگل نشان می‌دهد این شرکت نیز قصد دارد همچون سایر رقبا، در بازار گوشی‌های تاشو وارد شود هرچند مشخص نیست چه زمان شاهد رونمایی گوشی تاشو پیکسل گوگل به بازار خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone