🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19096.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

راهکار محققان برای ارتقا ایمنی حسگر اثر انگشت: تصویربرداری از رگ خونی

محققان نوعی حسگر اثر انگشت برای موبایل و لپ‌تاپ توسعه داده‌اند که با استفاده از پالس‌های اولتراسونیک از رگ‌های خونی نوک انگشت تصویربرداری کرده و ایمنی بیشتری در برابر هک شدن دارد. محققان دانشگاه کارولینای ...

محققان نوعی حسگر اثر انگشت برای موبایل و لپ‌تاپ توسعه داده‌اند که با استفاده از پالس‌های اولتراسونیک از رگ‌های خونی نوک انگشت تصویربرداری کرده و ایمنی بیشتری در برابر هک شدن دارد.

محققان دانشگاه کارولینای شمالی سنسور اثر انگشت جدیدی توسعه داده‌اند - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تنکابن استان مازندران - که علاوه بر خواندن اثر انگشت، از رگ‌های خونی نوک آن با استفاده از پالس‌های فراصوت نقشه‌برداری می‌کند. به گفته محققان این سنسور برخلاف سنسورهای فعلی انگشت را به شکل سه بعدی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تنکابن استان مازندران - تحلیل می‌کند.

«چَنگ پِنگ» (Chang Peng)، محقق دانشگاه کارولینای شمالی به دیجیتال ترندز می‌گوید: «ما رویکرد سه بعدی تشخیص اثر انگشت را با استفاده از تصویربرداری اولتراسونیک از رگ‌های خونی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تنکابن استان مازندران - نشان دادیم. این روش در مقایسه با فناوری‌های کنونی شناسایی اثر انگشت که دو بعدی هستند، الگوی رگ‌های خونی نوک انگشت کاربر را ثبت کرده و در برابر هک شدن ایمنی بسیار بیشتری دارد. علاوه بر این، آلوده‌کننده‌هایی مثل روغن‌ها و آب که در خوانش اثر انگشت اختلال ایجاد می‌کنند روی تصویربرداری اولتراسونیک - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تنکابن استان مازندران - بکار رفته در این رویکرد بی‌اثر هستند.»

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تنکابن استان مازندران
قسمتی از انگشت مصنوعی و رگ خونی که از آن برای آزمایش سنسور جدید استفاده شده است.

البته این سنسور هنوز برای بهره‌برداری تجاری آماده نشده است. محققان یک نمونه اولیه از این اسکنر ساخته‌اند که با گذاشته شدن انگشت مصنوعی روی آن امواج اولتراسونیک فرکانس بالا ساطع می‌کند. محققان با استفاده از این نمونه موفق شدند تصویر انگشت مصنوعی و رگ خونی آن را با رزولوشن ۵۰۰ در ۵۰۰ نقطه بر اینچ (DPI) ثبت کنند.

محققان اشاره می‌کنند که ایمنی این سنسور، به ویژه در برابر حملات اسپوفینگ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تنکابن استان مازندران - (جعل هویت)، بزرگترین مزیت آن در مقایسه با سنسورهای کنونی است و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تنکابن استان مازندران - می‌افزایند - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تنکابن استان مازندران - به دلیل عدم مقایسه آن با راهکارهای بازار، فعلاً نمی‌توانند میزان ایمن بودن دقیق آن را به شکل آماری ارائه کنند.

نتایج این تحقیق اخیراً در IEEE Sensors Journal منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone