🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19084.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

«وحید رجبلو» درخواست اینترنت رایگان برای معلولین را مطرح کرد

پس از درخواست «وحید رجبلو» از وزیر ارتباطات برای رایگان کردن اینترنت معلولین، وزیر ارتباطات از پیگیری این موضوع خبر داد. چندی پیش «وحید رجبلو» فعال معلول استارتاپی و حوزه فناوری که مدیرعاملی مجموعه توانیتو را ...

پس از درخواست «وحید رجبلو» از وزیر ارتباطات برای رایگان کردن اینترنت معلولین، وزیر ارتباطات از پیگیری این موضوع خبر داد. چندی پیش «وحید رجبلو» فعال معلول استارتاپی و حوزه فناوری که مدیرعاملی مجموعه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - توانیتو را برعهده دارد از وزیر ارتباطات درخواست کرد که هزینه اینترنت را برای قشر معلولین رایگان سازد.

او که این درخواست را در شبکه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - اجتماعی توییتر مطرح کرده بود، با اشاره به این موضوع که خرید هزینه اینترنت برای برخی معلولان کار سختی است، گفته بود: «مستمری ماهی ۱۲۰هزار تومان بهزیستی کفاف خرید اینترنت را حتی برای یادگیری مهارتی نمیدهد. افراد معلول با انواع مشکلات اجتماعی وتبعیض‌ها، شهر نامناسب در خانه حبس هستند. تنها - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - راه ارتباط ما اینترنت است. لطفا شما کاری برای ما انجام دهید.»

درخواست رجبلو پس از دو روز توسط وزیر ارتباطات پاسخ داده شد. او وعده داده که پیگیر این موضوع خواهد بود و باید برای تحقق این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - کار یک سری مجوزها را دریافت کنند.

رجبلو در گفتگو با دیجیاتو ضمن ابراز شور و شعف نسبت به واکنش زودهنگام وزیر ارتباطات در قبال درخواست او می‌گوید که این اقدام می‌تواند کمک حال بسیاری از افراد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - دارای معلولیت باشد: «بسیاری از افرادی که معلول هستند در خانواده‌های کم بضاعت یا بی‌بضاعت زندگی می‌کنند. یک سری از معلولین به خاطر تصادفات و مواردی از این قبیل معلول می‌شوند که شاید از منظر مالی کم و کسری نداشته باشند اما به شخصه افراد زیادی را می‌شناسم که هزینه اینترنت برایشان بسیار سنگین تمام می‌شود و نمی‌توانند از پس آن بر بیایند.»

رجبلو با ذکر این نکته که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - در بسیاری از کشورهای دنیا اینترنت برای قشر معلولین رایگان است می‌گوید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - که در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - این کشورها جدا از اینترنت بسیاری - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - از دوره‌های آموزشی آنلاین هم برای معلولین به طور رایگان در نظر گرفته شده تا بتوانند از آنها بهره ببرند.

او در پاسخ به این سوال که اگر اینترنت معلولان در نهایت رایگان شود، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - توانیتو چه اقدامی در کنار آن برای قشر معلولین انجام خواهد داد می‌گوید: «من همیشه به وزیر و دیگر مسئولین گفته‌ام که اگر یک قدم برای این قشر بردارند، قطعا ما هم همراهشان گام برمی‌داریم. من قول می‌دهم اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از آموزش‌های معروف شرکت‌های ارائه دهنده آموزش آنلاین مانند فرانش و... را به طور رایگان در اختیار معلولین قرار دهم تا بتوانند در کنار اینترنت رایگان، از آموزش رایگان مجازی هم بهره‌مند شوند.»

او در پاسخ به این سوال که معلولان چقدر با اینترنت سروکار دارند به دیجیاتو می‌گوید: «آن دسته از معلولینی که زندگی‌شان با اینترنت مرتبط است، رسما به آن گره خورده و به جرات می‌گویم که بیشتر ارتباطات و دیگر موارد زندگی آنها از طریق اینترنت انجام می‌شود. این دسته از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - معلولین واقعا محتاج به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - اینترنت هستند و کار و زندگی‌شان را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - با فضای مجازی می‌گذرانند. ایام شیوع کرونا و قرنطینه خانگی نیز این مساله را مضاعف ساخته و امیدوارم وزارت ارتباطات بتواند زودتر کاری از پیش ببرد.»

او می‌گوید باتوجه به قانون جامع حمایت از معلولان، آموزش آنها نیز باید تسهیل شود: «در حال حاضر و در دنیای کنونی واقعیت اینست که اینترنت جزئی از فرآیند - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - آموزش است.» رجبلو که خود اخیرا توانسته با کمک اپراتورها و عده‌ای داوطلب تعدادی مودم با بسته‌های اینترنتی رایگان برای معلولین تهیه کند به دیجیاتو می‌گوید که امیدوار است جدا از بخش‌های خصوصی، بخش دولتی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - هم بتواند قدمی جدی در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - این راستا بردارد.

رجبلو باور دارد که وزارت ارتباطات می‌تواند در وهله اول با کمک سازمان بهزیستی که دیتابیس قوی از معلولین داخل کشور - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - دارد به این موضوع ورود پیدا کند: «در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - این حالت بسیاری از معلولین نیازمند شناسایی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - می‌شوند و دولت می‌تواند کمک بزرگی به این قشر انجام دهد.»

«توانیتو» اکنون نزدیک به 1000 خدمات‌دهنده فعال دارد که در حوزه‌های سلامت، پزشکی، توانبخشی، آموزش - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - و خدمات عمومی به شهروندان ایرانی و از طریق این پلتفرم سرویس‌دهی می‌کنند. وحید رجبلو توانسته‌ فرصتی پدید آورد که بیش از ۱۴هزار شهروند دارای معلولیت و بدون معلولیت از خدمات آنلاین استفاده کنند.

گفتنیست رجبلو در سال ۱۳۹۹ توسط کمیته غیرانتفاعی بین‌المللی جوانان جهان (Junior Chamber International) به‌عنوان یکی از ۱۰ چهره تأثیرگذار در دنیا شناخته شده و این اولین بار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جوانرود استان کردستان - است که یک ایرانی در جمع جوانان تأثیرگذار جهان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone