🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19088.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات جدید از سیستم عامل هواوی: هارمونی احتمالاً مبتنی بر اندروید است

با تحریم هواوی از سوی دولت آمریکا، این غول فناوری چینی نتوانست به همکاری با گوگل ادامه دهد و گوشی‌های خود را بدون سرویس‌های این کمپانی آمریکایی وارد بازار کرد. پس از مدتی هواوی از ...

با تحریم هواوی از سوی دولت آمریکا، این غول فناوری چینی نتوانست به همکاری با گوگل ادامه دهد و گوشی‌های خود را بدون سرویس‌های این کمپانی آمریکایی وارد بازار کرد. پس از مدتی هواوی از سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد که اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده اما حالا طبق شواهد جدید، با یک سیستم عامل جدید روبه‌رو نیستیم و هارمونی در حقیقت یک - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - نسخه از اندروید ۱۰ است.

هارمونی به عنوان یک سیستم عامل متفاوت نسبت به اندروید و iOS معرفی شد که می‌توان آن را در محصولات مختلفی از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لوازم خانگی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - هوشمند و صوتی و تصویری مورد استفاده قرار دارد. این سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - نشان‌دهنده نوآوری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - و پیشرفت هواوی با وجود تحریم‌های گسترده آمریکا بود.

با وجود چنین امیدواری، در نسخه بتای آن که اواخر سال گذشته میلادی برای برخی گوشی‌های هوشمند منتشر شد، شواهدی مبنی بر این وجود دارد که با یک نسخه از اندروید روبه‌رو هستیم. در حقیقت به نظر می‌رسد هارمونی یک فورک از اندروید - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - ۱۰ یا همان AOSP است که در تمام بخش‌های آن تنها کلمه اندروید با هارمونی جابه‌جا شده است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان

توسعه‌دهندگان برای دسترسی به این نسخه بتا نزدیک به دو روز مورد بررسی قرار می‌گیرند و باید یک کپی از پاسپورت، آیدی شخصی و کارت اعتباری برای هواوی ارسال کنند. علاوه بر این، شما در واقعیت نسخه بتای این سیستم عامل را در شبیه‌ساز آن اجرا نمی‌کنید و شبیه به استادیا گوگل برای شما استریم - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - می‌شود که احتمالا مربوط به یک گوشی با نسخه بتا در چین می‌شود.

سیستم عامل هارمونی احتمالا در چین به محبوبیت بالایی دست پیدا می‌کند، با این حال ظاهرا این سیستم عامل ادامه‌دهنده رابط کاربری EMUI هواوی خواهد بود که احتمالا با سرعت پایینی به بروزرسانی‌های اندروید از طریق پروژه متن باز اندروید یا همان AOSP دسترسی پیدا می‌کند. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - همین موضوع شاید مانع - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - از محبوبیت آن در کشورهای دیگر شود.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان

اطلاعات فوق مبنی بر اینکه هارمونی مبتنی بر اندروید خام است را وب‌سایت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - ArsTechnica که از منابع معتبر حوزه تکنولوژی است، منتشر کرده. با این حال از روز گذشته که این خبر توسط این رسانه منتشر شده، هنوز هواوی به ادعای این رسانه حوزه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - فناوری پاسخی نداده است.

اکنون باید دید آیا هواوی به شکلی هوشمندانه فعلاً در حال ارائه نسخه‌ای از اندروید به توسعه‌دهندگان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - است و در آینده باید منتظر یک سیستم عامل واقعی از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - سوی این غول چینی باشیم، یا خیر، هارمونی در حقیقت همان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تویسرکان استان همدان - اندروید خام با پوسته‌ای متفاوت است. در آینده‌ای نزدیک قطعا به پاسخ این سوال خواهیم رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر متین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone