🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19122.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی یک موبایل میان رده جدید با نمایشگر OLED معرفی می‌کند

براساس اطلاعات فاش شده، شیائومی قصد دارد به زودی موبایل میان رده جدیدی با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون sm7350،‌ نمایشگر OLED و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی کند. مشخصات گوشی هوشمند میان‌رده‌ جدید شیائومی با اتکا ...

براساس اطلاعات فاش شده، شیائومی قصد دارد به زودی موبایل میان رده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - جدیدی با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون sm7350،‌ نمایشگر OLED و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی کند.

مشخصات گوشی هوشمند میان‌رده‌ جدید شیائومی با اتکا بر اطلاعات یکی از منابع معتبر و آگاه در شبکه اجتماعی ویبو چین به اشتراک گذاشته شده است. در اطلاعات فاش شده، نام دستگاه به صورت شفاف ذکر نشده است، در نتیجه مشخص نیست که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - این اطلاعات مربوط به ردمی K40 است یا متعلق به یکی از موبایل‌های سری شیائومی می ۱۱ می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سری ردمی K40 اواخر ماه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - جاری یا اوایل اسفندماه در چین رونمایی شوند. این سری احتمالا شامل یک موبایل میان رده قدرتمند با نام ردمی K40 و یک نمونه پرچمدار به نام ردمی K40 پرو خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران

ماه گذشته نیز، شیائومی کد منبع شیائومی می ۱۱ را منتشر کرد که به چیپست جدید sm7350 کوالکام اشاره داشت. در نتیجه انتظار می‌رود باید منتظر موبایلی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - با بهره‌مندی از چیپست کوالکام باشیم .هرچند نام گوشی مربوطه هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد این چیپست به همراه تراشه اسنپدراگون 775G فصل اول ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود.

براساس گمانه زنی‌های موجود، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - احتمالا اسنپدراگون 775G، چیپستی ۵ نانومتری با هسته کورتکس A78 خواهد بود. همین منبع آگاه اعلام کرده که تراشه مذکور در بنچمارک اولیه AnTuTu موفق به کسب امتیازی در حدود ۵۳۰ هزار شده است که نزدیک به ۶۵ درصد بالاتر از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - امتیاز اسنپدراگون 765G است. به علاوه گفته می‌شود این چیپست از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5، حافظه UFS - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - 3.1 و نمایشگر با نرخ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - تازه سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند جدید شیائومی یا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - ردمی از نمایشگر OLED به همراه دوربین سلفی، با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و احتمالا پشتیبانی از بزرگنمایی ۵ برابری به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - بازار عرضه خواهد شد. همین منبع آگاه گفته، گوشی هوشمند جدید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر متل قو استان مازندران - از فناوری شارژ سریع برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone