🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19104.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رابط کاربری تقسیم صفحه Street View برای نسخه اندرویدی گوگل مپ منتشر شد

گوگل به‌روز‌رسانی جدیدی برای گوگل مپ ارائه کرده که استفاده از سرویس Street View را کمی ساده‌تر می‌کند. این به‌روزرسانی، رابط کاربری تقسیم صفحه نمای خیابان را در اختیار کاربران اندروید قرار می‌دهد. شاید تا ...

گوگل به‌روز‌رسانی جدیدی برای گوگل مپ ارائه کرده که استفاده از سرویس Street View را کمی ساده‌تر می‌کند. این به‌روزرسانی، رابط کاربری تقسیم صفحه نمای خیابان را در اختیار کاربران اندروید قرار می‌دهد.

شاید تا پیش از این اگر نیاز به استفاده از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران - قابلیت نمای خیابان گوگل مپ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران - داشتید، به سراغ نسخه دسکتاپ آن می‌رفتید. اگرچه قابلیت نمای خیابان پیش از این هم در نسخه اندرویدی گوگل مپ وجود داشت، اما استفاده از آن اغلب گیج کننده بود. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران - با این حال آپدیت جدید ارائه شده از سوی گوگل، استفاده از حالت نمای خیابان با تقسیم صفحه را بسیار آسان کرده است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران

رابط کاربری تقسیم صفحه جدید به صورت خودکار و پس از مشخص کردن یک نقطه روی نقشه راه‌اندازی می‌شود. با این حال اگر مستقیما از فهرست مکان‌ها به نمای خیابان دسترسی پیدا کنید، رابط کاربری عادی تمام صفحه برای شما باز خواهد شد.

برای استفاده از تقسیم صفحه کافیست پس از پیدا کردن مکان صحیح خود در گوگل مپ، روی پنجره نمای خیابان ضربه بزنید. پس از ضربه روی دکمه گسترش یا Expand که در پایین سمت راست نمای خیابان دیده می‌شود، مکان و نقشه و همچنین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران - جهتی که رو به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران - آن هستید را خواهید دید.

برای مثال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران - نقشه زیر دارای مسیرهایی است که با رنگ آبی برجسته مشخص شده‌‌اند و تصاویر گرفته شده توسط کاربران، به صورت نقطه به چشم می‌خورند. برای جابجایی سریع در این برنامه می‌توانید روی هر نقطه‌ای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران - که می‌خواهید ضربه بزنید. همچنین نشانگر دایره‌ای مکان شما، با یک فلش جهت شما را نشان می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رامسر استان مازندران

در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که با یک آپدیت سمت سرور روبه‌رو هستیم و هنوز در اختیار تمام کاربران اندرویدی قرار نگرفته است. همچنین این رابط کاربری جدید تنها در نسخه اندرویدی گوگل مپ در دسترس است و اطلاعی از زمان ارائه آن برای iOS در دسترس نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone