تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30215.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از تلویزیون رول شونده سری R رونمایی کرد

چند وقتی است جزئیاتی راجع به تلویزیون رول شونده ال جی منتشر می‌‌شود. بالاخره ال جی در جریان نمایشگاه CES2019 از تلویزیون رول شونده ۶۵ اینچی خود رونمایی کرده است. این تلویزیون به سری سیگنچر تعلق ...

چند وقتی است جزئیاتی راجع به تلویزیون رول شونده ال جی منتشر می‌‌شود. بالاخره ال جی در جریان نمایشگاه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - CES2019 از تلویزیون رول شونده ۶۵ اینچی خود رونمایی کرده است. این تلویزیون به سری سیگنچر تعلق دارد و در نگاه اول شبیه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - به تلویزیون‌های اولد معمولی است اما این قابلیت در آن تعبیه شده که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - با فشردن یک کلید، آرام رول شده و داخل یک محفظه‌ آلومینیومی‌ قرار بگیرد.

حال سوال اینجاست که کدامیک‌ از کاربر‌ها حاضرند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - هزینه‌ی سنگین خرید تلویزیون اولد سری R را متحمل شوند و چنین تکنولوژی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - را به خانه‌ی خود اضافه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - کنند. با توجه به ماهیت محصولات سری سیگنچر به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - ال جی سعی دارد مخاطبین خاص خود را برای این تلویزیون‌های پیدا کند و شاید فعلاً هدفی برای استفاده از این فناوری برای تلویزیون‌های معمولی نداشته باشد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران

در پایه‌ی تلویزیون اولد سری R یک سیستم بلندگوی دالبی ۱۰۰ واتی تعبیه شده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - و در قسمت بالایی صفحه نمایش، هیچ اسپیکری به چشم نمی‌خورد اما در همین سیستم بلندگو، تکنولوژی صدای فراگیر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - مجازی تعبیه شده که  با توجه به دموی‌ منتشر شده از این تلویزیون می‌تواند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - تجربه‌ی مطلوبی برای کاربر فراهم کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران

ویژگی دیگری برای این تلویزیون به نام line mode (حالت خطی) برای این گجت در نظر گرفته شده و بدین شکل قسمت کوچکی از آن رول نمی‌شود و بیرون - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - محفظه‌ی آلومینیومی قرار می‌گیرد. در این حالت، کاربر می‌تواند موسیقی پخش کند، آلبوم عکس خانوادگی را مرور کند یا الگوهای دیجیتالی مختلف و ساعت را مشاهد نماید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران

شرکت سازنده‌ی این تلویزیون مدعی شده که سیستم تعبیه شده برای این تلویزیون‌ها قادر است ۵۰ هزار مرتبه بدون مشکل، صفحه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - نمایشش را رول کند و مشخص نیست پس از آن چه اتفاقی برای این گجت‌ها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - خواهد افتاد. این تلویزیون‌ها از لحاظ کیفیت با صفحه نمایش‌های اولد 4k برابری می‌کنند و قادرند ۱۲۰ فریم را در هر ثانیه نمایش دهند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران

از قابلیت‌های ویژه دیگر تلویزیون اولد سری R می‌توان به تعبیه شدن آخرین نسخه‌ی سیستم عامل WebOS، دستیار هوشمند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - آلکسا و پشتیبانی از AirPlay 2 اپل اشاره کرد. تلویزیون رول شونده اولد سری R ال جی قرار است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شود اما هنوز قیمت مشخصی برایش اعلام نشده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone