🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34524.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

با اپلیکیشن Your Phone از طریق ویندوز پیامک بفرستید

تیم ویندوز این روزها سخت مشغول کار است تا بتواند ارتباط میان سیستم عامل و اسمارت‌فون‌ها را تقویت کند. در همین راستا نرم‌افزار یونیورسالی منتشر کرده که به غیر از تبادل فایل بین رایانه و ...

تیم ویندوز این روزها سخت مشغول - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - کار است تا بتواند ارتباط میان سیستم عامل و اسمارت‌فون‌ها را تقویت کند. در همین راستا نرم‌افزار یونیورسالی منتشر کرده که به غیر از تبادل فایل بین رایانه و گوشی، از پس کارهای دیگری مثل ارسال پیامک هم بر می‌آید.

این اپلیکیشن ویندوز که Your Phone نام دارد، به شما اجازه می‌دهد که تصاویر گالری گوشی را بدون نیاز به کابل USB مستقیما به رایانه منتقل کنید. اما اخیرا نسخه جدیدی از این اپ برای کاربران اینسایدر ویندوز منتشر شده که قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اولین قابلیت، همگام‌سازی خودکار فایل‌ها میان رایانه و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - اسمارت‌فون است. هر بار که عکس می‌گیرید، عکس شما به طور خودکار در رایانه ذخیره می‌شود. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - اما قابلیت مفید بعدی، امکان ارسال پیامک از طریق رایانه شماست. می‌توانید پیامک‌های دریافتی را در صفحه بزرگ رایانه بخوانید و پاسخ‌ها را از طریق کیبورد کامل بنویسید و ارسال کنید.

ارسال پیامک از دسکتاپ ویژگی بسیار مفیدی است که چندی پیش اپل در اختیار کاربران خود قرار داد، اما حالا نوبت به مایکروسافت رسیده که با این کار کاربران ویندوز را از نصب - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - اپلیکیشن‌های شخص ثالث بی‌نیاز کند.

دو خصوصیتی که گفتیم، فعلا در دسترس کاربران اندروید قرار دارد اما مایکروسافت وعده داده که به زودی آیفون را هم به فهرست دستگاه‌های پشتیبانی شونده Your Phone اضافه خواهد کرد. برای شروع استفاده از Your Phone لازم است در ابتدا اپلیکیشن Microsoft Apps را از گوگل پلی دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone