🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34522.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

راه اندازی قوی ترین ابر کامپیوتر ویژه تحقیقات فضایی در ژاپن

دانشمندان امروزه به ابزارهای رصد قدرتمند و پیشرفته ای نظیر «تلسکوپ هابل» و «تلسکوپ بسیار بزرگ» واقع در شیلی دسترسی داشته و قرار است نمونه مدرن تر «جیمز وب» نیز به این مجموعه اضافه شود؛ ...

دانشمندان امروزه به ابزارهای رصد قدرتمند و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پیشرفته ای نظیر «تلسکوپ هابل» و «تلسکوپ بسیار بزرگ» واقع در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شیلی دسترسی داشته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و قرار است نمونه مدرن تر «جیمز وب» نیز به این مجموعه اضافه شود؛ با این حال تجزیه و تحلیل داده های عظیم این دستگاه ها مستلزم شبیه سازی با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کامپیوترهای قدرتمند است و ژاپن اخیرا سوپر کامپیوتری را راه اندازی کرده که این پردازش ها را به سریعترین شکل ممکن محاسبه می کند.

این ابر کامپیوتر که ATERUI II نام دارد، بر خلاف سوپر کامپیوترهای دیگر که اغلب در اختیار دولت ها یا سازمان های خاص قرار دارند، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به صورت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ویژه برای تحقیقات فضایی توسعه یافته و در اختیار «رصدخانه ملی ستاره‌شناسی ژاپن» (NAOJ)  قرار دارد.

ابر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کامپیوتر ATERUI II در قالب سیستم Cray XC50 توسعه یافته و با بهره گیری از ۴۰ هزار هسته پردازشی و ۳۸۵ ترابایت رم، سه برابر از مدل قبلی قدرتمندتر است. پردازنده های به کار رفته در این سیستم از نوع «اینتل زئون گلد ۶۱۴۸» بوده و توانایی انجام بیش از سه هزار ترافلاپ محاسبه در هر ثانیه را دارد. تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقیهر یک از این پردازنده های ۲۰ هسته ای با سرعت کلاک ۳.۷ گیگاهرتز، حافظه کش ۲۷.۵ مگابایت و ۴۰ رشته پردازشی ۳ هزار دلار قیمت دارند.

تیم توسعه دهنده ابر کامپیوتر ATERUI II بر این باور است - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که این دستگاه نه تنها برای تحقیقات فضایی بلکه برای انجام محاسبات چند وظیفه ای نیز گزینه ای ایده آل به شمار می رود. به لطف این قابلیت سیستم جدید ژاپنی ها هر شبیه سازی را به چند - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قسمت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مجزا تقسیم کرده و از چند زاویه مختلف روی آن کار می کند.

ابر کامپیوتر ATERUI II قابلیت مدل سازی متغیرهای گرانشی یک کهکشان کامل متشکل از ۱۰۰ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - میلیارد ستاره را دارد و بیش - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از ۱۵۰ تیم در صف بهره برداری از آن قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بلوط نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا میشه بگید روستای شله بران اهر تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در روستای شله بران شهر اهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone