تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30152.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز 10 سرانجام از ویندوز 7 محبوب تر شد

مایکروسافت سال 2018 را با عنوان ارزشمندترین شرکت عمومی به پایان رساند. در کنار این موضوع به یک موفقیت دیگر در حوزه ویندوز هم دست یافت. بالاخره ویندوز 10 موفق شد محبوب ترین سیستم عامل ...

مایکروسافت سال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - 2018 را با عنوان ارزشمندترین شرکت عمومی به پایان رساند. در کنار این موضوع به یک موفقیت دیگر در حوزه ویندوز هم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - دست یافت. بالاخره ویندوز 10 موفق شد محبوب ترین سیستم عامل در جهان شود و در این زمینه ویندوز 7 را کنار بزند.

ویندوز 10 تا ماه دسامبر سال 2018 سهمی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - 39.22 درصدی از بازار سیستم عامل های دسکتاپ داشته. ویندوز 7 که مدت ها بر ویندوز 10 غلبه داشت در دسامبر 36.9 درصد از این سهم را به خود تخصیص داده است.

جالب اینکه برای سال ها ویندوز 7 در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - صدر قرار داشت و این در حالی است که سیستم عامل قدیمی مایکروسافت سال ها قبل از ویندوز 10 معرفی شده بود. مایکروسافت قصد داشت در عرض 3 سال تعداد سیستم هایی که ویندوز 10 را اجرا می کنند به یک میلیارد برساند. اما اندکی بعد از این برنامه ریزی، زمان بندی تغییر کرد و با تأخیر مواجه شد؛ چرا که مشخص شد ویندوز فون، سیستم عامل گوشی های هوشمند مایکروسافت نمی تواند به دستیابی به این تعداد کمکی بکند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان

ویندوز 10 اکنون در 700 - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - میلیون دستگاه از جمله کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، گوشی ها و حتی کنسول ایکس باکس وان اجرا می - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - شود. با اینکه مایکروسافت تلاش کرد با گزینه هایی از جمله به روز رسانی رایگان برخی از نسخه های قدیمی تر ویندوز، کاربران ویندوز 10 را افزایش دهد اما برای مدت ها بسیاری از کاربران همچنان به استفاده از نسخه قدیمی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - تر ویندوز 7 اصرار داشتند.

دستیابی به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - این نقطه عطف (غلبه ویندوز 10 بر 7) برای مایکروسافت موضوع مهمی به حساب می آید؛ چرا که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - اکنون در حدود یک سال تا پایان پشتیبانی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - اضافه ویندوز 7 در 14 ژانویه 2020 فاصله داریم.

مایکروسافت اما همچنان باید کسب و کارها را متقاعد کند که به جای اینکه به آپدیت های امنیتی که تا یک سال دیگر برای ویندوز 7 ارائه می شوند اکتفا کنند، ویندوز های قدیمی خود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - را به ویندوز 10 ارتقا دهند.  پیش از این هم کمپانی ساکن ردموند با چالش مشابهی برای انتقال از ویندوز XP به 7 از سوی کسب و کارها مواجه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرند زنجان استان زنجان - شده و حتی به این موضوع پرداخته بود که استفاده از ویندوز XP برای کسب و کارها می تواند تا 5 برابر هزینه بیشتری نسبت به ویندوز 7 داشته باشد.

 

تماشا کنید: پیش‌بینی مایکروسافت برای سال 2019 در 10 سال قبل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone