🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21974.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سوپر کامپیوتر جدید اینتل مشابه مغز پستانداران کوچک عمل می‌کند

کامپیوتر‌ها به عنوان یکی از بهترین ابداعات بشر برای حل مشکلات و محاسبات سخت و پیچیده شناخته می‌شوند، اما همچنان در قیاس با چیزی که در طبیعت وجود دارد حرفی برای گفتن ندارند. مغز چه ...

کامپیوتر‌ها به عنوان یکی از بهترین ابداعات بشر برای حل مشکلات و محاسبات سخت و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - پیچیده شناخته می‌شوند، اما همچنان در قیاس - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - با چیزی که در طبیعت وجود دارد حرفی برای گفتن ندارند. مغز چه در انسان و چه در موجودات دیگر، همواره به عنوان یکی از برترین ابزارهای محاسباتی شناخته می‌شود. به همین دلیل محققین به فکر ساخت کامپیوتر‌هایی افتادند که مانند مغز عمل می‌کند. اینتل به عنوان یکی از پرچمداران این عرصه از جدیدترین کامپیوتر نورومورفیک خود به نام «پوهویکی اسپرینگز» رونمایی کرده که توان محاسباتی برابر با یک پستاندار کوچک را دارد.

کامپیوتر نورومورفیک جدید اینتل یا همان پوهویکی اسپرینگز (Pohoiki Springs)، تقریبا ۱۰۰ میلیون نورون را در خود جای داده که به گفته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - اینتل می‌تواند با توانایی محاسباتی یک پستاندار کوچک رقابت کند. اما چرا محققین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - نیاز دارند تا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - کامپیوتری با توانایی پردازشی مشابه مغز بسازند؟ به صورت کلی کامپیوتر‌ها برای حل مسائل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - ریاضی و بررسی تعداد زیادی اعداد و ارقام - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - بسیار بهتر از مغز عمل می‌کنند، اما برای درک مسائل دیگر مشکلات جدی دارند. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - مثلا کامپیوتر‌ها نمی‌تواند تفاوت یک گربه را از سگ تشخیص دهند؛ کاری که ما بدون فکر کردن انجام می‌دهیم.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان

یادگیری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - ماشین و هوش مصنوعی نیز برای همین کار توسعه داده شده‌اند. این کار به کمک آموزش سیستم با هزاران هزار نمونه مختلف صورت می‌گیرد تا کامپیوتر بتواند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - آن را تشخیص داده و به خوبی بشناسد. کامپیوتر با یادگیری الگو‌ها می‌توانند یک کار را به بهترین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - نحو و با درصد خطای بسیار کم انجام دهد. این دقیقا همان مدل سیستم پردازشی بوده که اینتل به سراغش رفته است.

پردازشگر نورومورفیک پوهویکی اسپرینگز، ۱۳۰ هزار نورون مصنوعی و ۱۳۰ میلیون سیناپس دارد و مشابه مغز یک انسان کار می‌کند. کامپویتر‌های معمولی یک فرایند را در یک بخش پردازش و در بخش دیگر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - ذخیره‌سازی می‌کنند در صورتی که مغز این دو را یک جا انجام می‌دهد. پوهویکی اسپرینگز مانند مغز عمل کرده و با انجام همزمان هر دو کار، هم در زمان و هم در انرژی صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این، چیپست این کامپیوتر هر چند وقت یک بار سیم کشی را مجددا انجام داده که کارایی آن را افزایش می‌دهد.

اینتل می‌گوید چیپست لویهی (Loihi) در برخی از کار‌ها هزار برابر سریع‌تر و ۱۰ هزار برابر کارآمد‌تر از باقی کامپیوتر‌هاست. برای مثل همین چند وقت پیش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - بود که از این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - چیپست به کمک یک بینی الکترونیکی برای تشخیص و دسته‌بندی بو‌ استفاده شد. پوهویکی اسپرینگز نیز از ۷۶۸ چیپست لویهی استفاده کرده که در ابعادی برابر یا یک پنجم سرورهای استاندارد جای گرفته است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان

در نهایت می‌توان گفت تعداد نورون‌های پوهویکی اسپرینگز، به ۱۰۰ میلیون می‌رسد که برابر با یک پستاندار کوچک است. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - نکته بهتر اینجاست که این کامپیوتر به میزان بسیار کمی انرژی نیاز دارد و مانند دیگر سرور‌ها پرمصرف نیست. این سیستم به کمک فضای ابری در دسترس جامعه تحقیقاتی نورومورفیک اینتل (INRC) قرار می‌گیرد تا به کمک آن مشکلات پیچیده را حل کنند.

مدیر INRC می‌گوید:

پوهویکی اسپرینگز، توانایی پردازشی چیپ لویهی مخصوص تحقیقات نورومورفیک را به اندازه ۷۵۰ برابر بیشتر می‌کند و با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قزوین استان زنجان - منبع تغذیه ۵۰۰ واتی کار می‌کند. این سیستم جدید به محققین ما اجازه می‌دهد تا کار‌های فعلی را با سرعت بیشتری انجام دهند که حتی از کامپیوتر‌های HPC نیز سریع‌تر است.

اینتل می‌گوید پوهویکی اسپرینگز می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها مانند پیدا کردن بهترین و سریع‌ترین راه برای ارسال مرسوله‌ها، کاهش خطرات سرمایه‌گذاری در بازارهای بورسی و زمان‌بندی ترافیک هوایی استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone