🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19123.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مشترکین ایرانسل در دهه فجر شانس برنده شدن بسته ۴۲ گیگابایتی اینترنت دارند

ایرانسل به مناسبت دهه فجر  برای ۱۱۰۰ نفر از مشترکان خود، به قید قرعه، بستۀ هدیۀ ۴۲ گیگابایتی در نظر گرفته است. روابط عمومی ایرانسل گزارش داده این بسته هدیه، در فاصلۀ روزهای ۱۲ تا ...

ایرانسل به مناسبت دهه فجر  برای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سنندج استان کردستان - ۱۱۰۰ نفر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سنندج استان کردستان - از مشترکان خود، به قید قرعه، بستۀ هدیۀ ۴۲ گیگابایتی در نظر گرفته است.

روابط عمومی ایرانسل گزارش داده این بسته هدیه، در فاصلۀ روزهای ۱۲ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سنندج استان کردستان - تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹، از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در اپلیکیشن ایرانسل من، قابل فعال‌سازی است.

نحوه دریافت آن به این صورت است که تمامی مشترکین با مراجعه به این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سنندج استان کردستان - بخش می‌توانند شانس خود را برای دریافت این جایزه داشته باشند. - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سنندج استان کردستان - مشترکین هنگام تکان دادن گوشی خود یا با این هدیه مواجه می‌شوند و یا دیگر هدایای ایرانسلی را در این ایام دریافت می‌کنند.

ایرانسل تاکید کرده طی دهه فجر، در هر روز، ۱۰۰ مشترک ایرانسل می‌توانند از فرصت دریافت این بسته هدیه برخوردار شوند. در نتیجه، ۱۱۰۰ ایرانسلی این بسته را دریافت خواهند کرد. ایرانسل تاکید کرده تمام مشترکین این اپراتور اعم از مشترکین خطوط دائمی و اعتباری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سنندج استان کردستان - ایرانسل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سنندج استان کردستان - می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در این اپلیکیشن و تکان دادن گوشی خود، فرصت خود را برای دریافت این بستۀ هدیه امتحان کنند.

اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی است و هر مشترک، فقط یک بار امکان دریافت این هدیه را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone