🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23566.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 11 پرو مکس، بهترین گوشی از نظر کانسومر ریپورتس

کانسومر ریپورتس رده بندی جدید گوشی های هوشمند را با حضور سری آیفون 11 منتشر کرد. طبق این گزارش، آیفون 11 پرو و پرو مکس گوی سبقت را از کهکشانی های سامسونگ ربوده اند و ...

کانسومر ریپورتس رده بندی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - جدید گوشی های هوشمند را با حضور سری آیفون 11 منتشر کرد. طبق این گزارش، آیفون 11 پرو و پرو مکس گوی سبقت را از کهکشانی های سامسونگ ربوده اند و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - آیفون 11 هم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - بین 10 گوشی برتر جای گرفته است.

یکی از نقاط قوت اصلی آیفون 11 پرو و پرو مکس به عقیده کانسومر ریپورتس، شارژدهی فوق العاده باتری آنهاست. این سازمان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - در تست های اختصاصی خود، شارژدهی آیفون 11 پرو مکس را 40.5 ساعت اعلام کرده که افزایش قابل توجهی نسبت به رقم 29.5 ساعتی آیفون XS مکس محسوب می شود. آیفون 11 و 11 پرو هم در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - این تست به ترتیب 34 و 27.5 ساعت دوام آوردند.

تست باتری کانسومر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - ریپورتس بدین صورت انجام می شود:

«ما برای ارزیابی شارژدهی باتری از یک انگشت رباتیک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - بهره می گیریم که فعالیت های مختلف کاربران - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - عادی را شبیه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - سازی می کند. این ربات به مرور اینترنت، عکس گرفتن، مسیریابی با GPS و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - البته برقراری تماس تلفنی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - می پردازد.»

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران

کانسومر ریپورتس در مورد کیفیت دوربین توضیح زیادی نمی دهد، اما می گوید سری آیفون 11 بالاترین امتیازات را در این قسمت کسب کرده اند. کیفیت هر سه دوربین اصلی آیفون 11 پرو و پرو مکس با عبارت «بسیار خوب» توصیف شده است:

«ارزیاب های ما می گویند آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس بالاترین امتیازات را از نظر کیفیت عکس به دست آورده اند. آیفون 11 هم در این دسته بسیار خوب عمل کرده و هر سه گوشی در ضبط ویدیو با دوربین اصلی عالی هستند.»

مقاومت بدنه هم یکی دیگر از فاکتورهای اصلی کانسومر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - ریپورتس برای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - ارزیابی گوشی ها به شمار می رود. در تست مقاومت، گوشی 50 بار از ارتفاع حدود 75 سانتیمتری داخل محفظه چرخان سقوط می کند تا اثر ضربه در زوایای مختلف بررسی شود. در مرحله بعد همین تست با 100 سقوط تکرار می شود. آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس از این تست سربلند بیرون آمدند ولی آیفون 11 پرو پس از 50 بار سقوط از کار افتاد.

در نهایت آیفون 11 - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - پرو مکس، آیفون 11 پرو و آیفون 11 به ترتیب امتیاز 95، 92 و 89 را از کانسومر ریپورتس دریافت کرده و در رده های اول، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابلسر استان مازندران - دوم و هشتم جدول رده بندی این سازمان جای گرفتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone