🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32459.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل کاهش کارایی مک بوک پرو ۲۰۱۸ در دمای بالا را تایید کرد

اپل با معرفی مک بوک پرو مجهز به پردازنده Core i9 نوید دستگاهی با کارایی بالا را به ارمغان آورد اما مشکل داغ کردن و کاهش چشمگیر کارایی این پردازنده بسیاری را ناامید کرده بود. جنجال ...

اپل با معرفی مک بوک پرو مجهز به پردازنده Core i9 نوید دستگاهی با کارایی بالا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - را به ارمغان آورد اما مشکل داغ کردن و کاهش - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - چشمگیر کارایی این پردازنده بسیاری را ناامید کرده بود.

جنجال های مربوط به عملکرد نا امید کننده این پردازنده پس از انتشار ویدئویی توسط «دِیو لی»، از کاربران یوتیوب بالا گرفت. وی در این ویدئو نشان می داد که مدل مجهز - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - به پردازنده Core i9 مدت کوتاهی پس از اجرای وظایف سنگین - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - از جمله ویرایش ویدیو حتی به فرکانس پایه ۲.۹ گیگاهرتزی هم دست پیدا نمی کند.

لی با اجرای یک رندر ادوبی پریمیر پرو در شرایط معمولی و درون یخچال نشان داد که دلیل کاهش کارایی پردازنده بالا رفتن دما و تلاش سیستم برای کنترل آن است.

اپل اخیرا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - با انتشار بیانیه ای تایید کرده که این مشکل به یک باگ نرم افزاری مربوط می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - شود و قرار است امروز از طریق انتشار به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - روزرسانی آن را رفع کند. این کمپانی همچنین از کاربران به دلیل عملکرد پایین تر از حد انتظار سیستم عذرخواهی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - کرده است.

ظاهر مهندسان کوپرتینویی پس از انتشار ویدئوی لی از طریق اجرای چند تست مختلف باگی را پیدا کرده اند که در مراحل پیش از عرضه مک بوک پرو ۲۰۱۸ متوجه آن نشده بودند. اپل مدعی شده که این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - باگ تنها زمانی خود را نشان می دهد که فشار سنگینی روی سیستم اعمال شده باشد و به همین دلیل در مراحل ابتدایی پیدا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - نشده بود.تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراساناین باگ نرم افزاری تمام مدل های نسل جدید مک بوک پرو ۲۰۱۸ از جمله مدل های ۱۳ و ۱۵ اینچی با پردازنده های مختلف را تحت تاثیر قرار داده است.

اپل از بیان جزییات بیشتر خودداری کرده اما - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریمان استان خراسان - در بیانیه مذکور مدعی شده که «فقدان یک کلید دیجیتال» بر سیستم مدیریت دما اثر منفی گذاشته که از طریق بروزرسانی های سیرا ۱۰.۱۳.۶ مرتفع خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یک سوالی دارم اطراف سرآسیاب فریمان اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در سرآسیاب شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone