🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32457.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل احتمالا نمی تواند داده های مک بوک پرو ۲۰۱۸ را بازیابی کند

شاید اپل از طریق غشای سیلیکونی سر و صدای کیبورد مک بوک پرو ۲۰۱۸ را تا حد زیادی کم کرده باشد اما حذف برخی قابلیت های آن نگرانی هایی را میان کاربران به وجود آورده است. پس ...

شاید اپل از طریق غشای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - سیلیکونی سر و صدای کیبورد مک بوک پرو - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - ۲۰۱۸ را تا حد زیادی کم کرده باشد اما حذف برخی قابلیت های آن نگرانی هایی را میان کاربران به وجود آورده است.

پس از معرفی نخستین مک بوک پروی مجهز به تاچ بار در سال ۲۰۱۶، کارشناسان مدعی شدند که یکپارچه شدن SSD با بورد منطقی احتمالا بدین معنی است که در صورت خراب شدن بورد منطقی، داده ها قابل بازیابی نخواهند بود.

اپل برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - رفع نگرانی ها در این زمینه ابزار Data Migration Tool را معرفی کرد که از طریق کابل USB-C به یک مک بوک سالم متصل شده و طرف دیگر آن نیز به کانکتوری خاص روی بورد مک بوک معیوب متصل شد. این ابزار سپس داده های روی هارد SSD را به دستگاه دیگر انتقال می داد.

 

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان
Data Migration Tool

مشکل مک بوک پرو ۲۰۱۸ اینجاست که ظاهرا کانکتور مورد نظر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - از روی بورد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - حذف شده تا آخرین راه برای بازیابی داده های روی SSD نیز از دسترس کاربران - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - خارج شود.

برخی منابع آگاه در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - نمایندگی های اپل مدعی شده اند که در صورت خراب شدن بورد مک بوک پرو ۲۰۱۸ امکان بازیابی داده های روی SSD و انتقال آن به دستگاهی دیگر وجود نخواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان
کانکتور Data - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - Migration Tool

یکی از دلایل احتمالی حذف این کانکتور، اضافه شدن چیپ سفارشی T2 اپل است. این چیپ میزبان Secure - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - Enclave است که امکان رمزنگاری داده های ذخیره شده را فراهم می کند. اجزای دیگری مثل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کردستان استان کردستان - کنترلر مدیریت سیستم، پردازشگر سیگنال تصویر، کنترلر صوتی و کنترلر SSD نیز در T2 یکپارچه شده اند.

به گفته سایت MacRumors اپل در راهنمای داخلی مک بوک پرو ۲۰۱۸ از کارکنان خود خواسته کاربران را به تهیه منظم بک اپ از فایل ها تشویق کنند. با این حال اگر فایل های روی SSD قبل بازیابی نباشد، این راهکار هم تنها در صورت ذخیره فایل بک اپ روی یک حافظه خارجی موثر خواهد بود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone