🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32465.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

امکان تماشای پیش‌نمایش تصاویر به نوتیفیکیشن‌های واتس اپ برای iOS می‌آید

ساعاتی پیش نسخه iOS واتس‌ اپ آپدیتی دریافت کرده که در آن نشانه‌هایی مبنی بر ارائه قابلیت تماشای پیش‌نمایش از فایل‌های مدیا در قسمت نوتیفیکیشن‌ها به چشم می‌خورد. در حال حاضر اگر در واتس اپ ...

ساعاتی پیش نسخه iOS واتس‌ اپ آپدیتی دریافت کرده که در آن نشانه‌هایی مبنی بر ارائه قابلیت تماشای پیش‌نمایش از فایل‌های مدیا در قسمت نوتیفیکیشن‌ها به چشم می‌خورد. در حال حاضر اگر در واتس اپ iOS تصویری دریافت کنید، نمی‌توانید پیش‌نمایش آن را در نوتیفیکیشن دریافتی ببینید و حتما باید اپلیکیشن را باز کنید.

این موضوع در مورد تصاویر گیف هم صادق است. در عوض تماشای تصاویر متحرک در نوتیفیکیشن، یک ایموجی ثابت از بازی Space Invaders مشاهده خواهید کرد. ولی خوشبختانه وبسایت WABetaInfo گزارش داده که در نسخه ۲.۱۸.۸۰ واتس اپ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران - نشانه‌هایی از تغییر و تحول نوتیفیکیشن‌های پیام به چشم می‌خورد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران

ظاهرا به غیر از عکس‌های ثابت، تصاویر متحرک گیف هم از این به بعد در نوتیفیکیشن‌های واتس اپ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران - پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران - می‌شوند تا برای چک کردن آن‌ها الزامی به باز کردن اپلیکیشن نداشته باشید. البته برای تماشای تصاویر در قسمت نوتیفیکیشن‌های iOS، لازم است - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران - انگشت‌تان را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران - روی آن‌ها نگه دارید یا اینکه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران - روی نوتیفیکیشن به سمت پایین سوایپ کنید.

نکته جالب اینکه در صورت غیر فعال کردن دانلود خودکار در واتس اپ، ظاهرا قادر به دانلود مستقیم محتوا از نوتیفیکیشن‌ها هم هستید. اما در کنار این خصوصیت که هنوز در دست توسعه قرار دارد، آخرین نسخه واتس اپ برای آیفون امکان ارسال پیام از طریق سیری به مکالمات گروهی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران - را نیز فراهم کرده است.

آخرین نسخه واتس اپ برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالوس استان مازندران - دیوایس‌های اپل را می‌توانید همین حالا از اپ‌استور دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone