🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32462.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پلتفرم‌های تبلیغاتی ای‌نتورک و عدد با ادرو ادغام شدند

پلتفرم‌های تبلیغاتی ای‌نتورک و عدد در ادرو ادغام شده‌اند اما کارشان را در شرکت «کسب‌وکارهای نوپای خاورزمین» (ای‌نتورک)، که یک شرکت دانش‌بنیان است ادامه خواهند داد. تمام سهام این سه مجموعه نیز اکنون متعلق به ...

پلتفرم‌های تبلیغاتی ای‌نتورک و عدد در ادرو ادغام - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - شده‌اند اما کارشان را در شرکت «کسب‌وکارهای نوپای خاورزمین» (ای‌نتورک)، که یک شرکت دانش‌بنیان است ادامه خواهند داد. تمام سهام این سه مجموعه نیز اکنون متعلق به هلدینگ PPG (پیشگامان پژواک پردیس) خواهد بود.

«علی جعفری»، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - مدیرعامل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - جدید خاورزمین در گفتگو با دیجیاتو در رابطه با جزییات این ادغام می‌گوید:‌

«سه مجموعه، تیم‌های جداگانه‌ای برای محصول و فروش داشتند و این هزینه‌های زیادی را برای هلدینگ PPG به وجود می‌آورد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - سه شرکت را در یک شرکت ادغام - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنیم. برای مثال تیم پروداکت ای‌نتورک و عدد، با تیم پروداکت ادرو ادغام شده‌اند. قسمت فروش و کسب‌وکار را نیز خود ادرو به عهده گرفته است. اکنون در واقع شرایط به این‌گونه است که ای‌نتورک و عدد، به عنوان محصولات ادرو به کارشان ادامه می‌دهند.»

او همچنین خبر می‌دهد که تغییری در اسم، دامین و پلتفرم‌ها داده نخواهد شد و صرفاً ماهیت حقوقی تغییر کرده است. به گفته او، تیم‌ها نیز تا حدی چینش جدیدی پیدا کرده‌اند.

شایان شلیله، مدیرعامل سابق ای‌نتورک (کسب‌وکارهای نوپای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - خاورزمین) به تازگی در توییتر اعلام کرده بود که از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - این مجموعه جدا شده است. اکنون علی جعفری، مدیریت خاورزمین را برعهده گرفته که در واقع مدیریت‌کننده سه برند ادرو، ای‌نتورک و عدد شده است. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - این در حالیست که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - ای‌نتورک و عدد با ادرو ادغام شده‌اند اما مدیریت کلی توسط مجموعه خاورزمین انجام می‌شود. جعفری در پاسخ به چرایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - این موضوع می‌گوید:

«شرکت خاورزمین، سابقه طولانی‌تری از ادرو داشت و از طرف دیگر دانش‌بنیان بود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا همه پروداکت‌ها را به خاورزمین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - بیاوریم. اما در مجموع ۱۰۰ درصد سهام سه شرکت ای‌نتورک، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - ادرو و عدد، به هلدینگ PPG منتقل شده است؛ در نتیجه اکنون ماهیت مستقل حقوقی برای هیچ‌یک از این شرکت‌ها وجود ندارد و ما سهام‌دار PPG شده‌ایم.»

او در خصوص نقل‌و‌انتقالات مالی، اظهار نظر نمی‌کند اما صرفاً خبر می‌دهد که سطح کاری گسترش پیدا کرده است: «نمی‌توانم عدد دقیقی بدهم اما از سال گذشته تا کنون، مجموع فروش ۴۰ درصد بالاتر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - بوده است.»

اما در نهایت دستاورد ادغام این سه شرکت AD Tech به این شکل، چه دستاوردی دارد؟ جعفری در پاسخ به این پرسش به دیجیاتو می‌گوید: «مشکل بزرگ تبلیغات دیجیتال در ایران، داشتن پروداکت‌های موازی است که کمکی هم به بازار نمی‌کند. تصور می‌کنم که در آینده، سایرین هم به این نتیجه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - برسند که حتما نباید همه شرکت‌ها را بزرگ و با ساختار‌های هزینه‌بر بسازند و شاید M&A [ادغام و خرید] - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - کاراریی محصولات را بالاتر ببرد.»

او اشاره می‌کند که جدایی شایان شلیله از ای‌نتورک، یک موضوع برنامه‌ریزی شده بوده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - و ارتباطی به فیلترینگ اخیر یا موضوعات دیگر نداشته است: - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - «ای‌نتورک ۳ سال پیش به عنوان اولین سرمایه‌گذار به ادرو آمد. از همان زمان صحبت‌هایی شده بود که با بزرگ‌ شدن مجموعه‌ها، در نهایت یک مجموعه بزرگ‌تر داشته باشیم. این هدف‌گذاری از سه سال پیش انجام شده بود اما به نظرمان رسید که وقتش الان است.»

از سوی دیگر خود شایان شلیله، در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که اقدامات جدی در زمینه این ادغام، از چهار ماه گذشته آغاز شده است: «این اتفاق از چهار ماه پیش در جریان بوده و تیم‌های اجرایی سه شرکت ادرو، ای‌نتورک و عدد را یکی کرده‌ایم. علی جعفری به جای من مدیرعامل خاورزمین شده است.»

شلیله - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - این احتمال که به خاطر مسائل مرتبط به سودآوری، ای‌نتورک با دو شرکت دیگر ادغام شده را رد می‌کند و می‌گوید: «این استراتژی‌ای بود که ما از سال گذشته در PPG داشتیم که شرکت‌های AD Tech، به شکل نزدیک‌تر با هم کار کنند. اتفاقی که امروز قطعی شده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - هم از همین‌جا سرچشمه می‌گیرد.»

مدیرعامل سابق ای‌نتورک همچنین تاکید می‌کند که برندها با هم ادغام نمی‌شوند و هر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک به شکل جداگانه به کارشان ادامه خواهند داد. وی دلیل خروج خود از ای‌نتورک را نیز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کوچصفهان استان گیلان - ورود به مباحث جدید اعلام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهربانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر شما لاله دشت کوچصفهان تعمیر کولر گازی آر تی سی MARS18RT1 هم دارید؟
پاسخ: بله در لاله دشت شهر کوچصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone