🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32454.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تب اکسپلور در یوتوب به طور آزمایشی شروع به فعالیت کرد

مدتی هست که یوتوب چند قابلیت جدید را در اپلیکیشن‌های موبایل خود به بوته آزمایش گذاشته تا با دریافت بازخورد از جمع محدود تسترها، آن‌ها را برای کلیه کاربرانش در سراسر دنیا منتشر کند. این ...

مدتی هست که یوتوب چند قابلیت جدید را در اپلیکیشن‌های موبایل خود به بوته آزمایش گذاشته تا با دریافت بازخورد از جمع محدود تسترها، آن‌ها را برای کلیه کاربرانش در سراسر دنیا منتشر کند.

این بار و بر خلاف رویه گذشته، سازندگان محبوب‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی دنیا تصمیم گرفته‌اند که کاربران را با انتشار قابلیت‌های آزمایشی غافلگیر نکرده و از قبل جزئیات کاملی در خصوص آن ارائه نمایند.

یکی از جدیدترین این قابلیت‌ها، تب اکسپلور - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بویین زهرا استان زنجان - جدید است. تب جدید به گونه‌ای طراحی شده تا کاربران بتوانند به کشف ویدیوهای تازه بپردازند، البته این بار از سوی تولیدکنندگان محتوایی که با آن‌ها آشنا نیستند.

تب - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بویین زهرا استان زنجان - اکسپلور بر اساس علایق - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بویین زهرا استان زنجان - شما شخصی‌سازی می‌شود

مثل همیشه، تب اکسپلور جدید بر اساس علایق شما شخصی‌سازی می‌شود تا تنها پیشنهادهایی را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بویین زهرا استان زنجان - دریافت کنید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بویین زهرا استان زنجان - که به آن‌‌ها علاقه‌مندید. البته این بار پیشنهادات کمی گسترده‌تر هستند. به عنوان مثال اگر ویدیوهای زیادی از تلسکوپ‌ها دیده باشید، ممکن است تب اکسپلور جدید تماشای ویدیوهایی در مورد دوربین‌های پیشرفته و گران‌قیمت را هم به شما ارائه کند.

تغییراتی که گفتیم را فقط می‌‌توانید در نسخه iOS یوتوب ببینید. به گفته گوگل، شاید فقط یک درصد از کاربران آیفون متوجه جایگزینی بخش Trending با تب اکسپلور جدید بشوند. با این وجود، هنوز هم می‌توان با ورود به اکسپلور - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بویین زهرا استان زنجان - از طریق یک میان‌بر به بخش قدیمی ترندها دسترسی پیدا کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone