🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32458.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

وظیفه اتاق شتاب در الکام استارز چیست؟

اتاق شتاب یا استارتاپ نیترو بخشی در الکام استارز است که تلاش می‌کند مسیر استارتاپ‌ها را هموارتر کرده و به آنها راهنمایی‌های لازم را بدهد. این در حالیست که تعداد حاضرین در الکام استارز به ...

اتاق شتاب یا استارتاپ نیترو بخشی در الکام استارز است که تلاش می‌کند مسیر استارتاپ‌ها را هموارتر کرده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - و به آنها راهنمایی‌های لازم را بدهد. این در حالیست که تعداد حاضرین در الکام استارز به ۴۸۰ استارتاپ رسیده و مشخصاً بخش زیادی از آنها در مراحل اولیه کار خود هستند و می‌توانند از خدمات این اتاق بهره بگیرند. هرچند که «سهیل عباسی»، مسئول اتاق شتاب در الکام استارز خبر می‌دهد که این محل برای همه استارتاپ‌هاست نه صرفاً کسب‌وکارهایی که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - در الکام استارز شرکت می‌کنند.

عباسی در گفتگو با دیجیاتو در خصوص ماهیت اتاق شتاب می‌گوید: «اتاق شتاب فضایی را مهیا می‌کند تا استارتاپ‌هایی که به آن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - غرفه مراجعه می‌کنند در مدت زمان فشرده و کوتاه با افرادی که در حوزه‌های مختلف تجربه و تخصص دارند، ارتباط برقرار کنند و از آنها راهنمایی و سرنخ‌هایی بگیرند که بعد از آن بتوانند مشکلات خود را رفع کنند.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل

او در مورد تفاوت این جلسات با مشاوره‌های عادی به این نکته اشاره می‌کند که جلسات مشاوره‌های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - عادی بسیار زمان بر است اما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - در این جلسات به دلیل فشردگی زمان و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - تعدد مشاوران یا منتورهای حاضر در اتاق شتاب، افراد سریع‌تر به اصل موضوع می‌رسند و با پرسش واضح سوالات، جواب های واضح می‌شنوند.

اما در نهایت آورده‌ی اتاق شتاب برای استارتاپ‌ها چیست؟ عباسی در پاسخ به این پرسش دیجیاتو می‌گوید:

«اول اینکه استارتاپی که مراجعه می‌کند با افراد متبحر در این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - حوزه آشنا می‌شود و سوالات خود را می‌پرسد. دوم ادامه روابطی‌ست که بدست آورده‌اند و بعد از نمایشگاه می‌توانند آن را ادامه و به همکاری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - تبدیل کنند. آورده سوم فضایی است که در آن مشاوران، افراد، تیم‌ها و استارتاپ‌هایی که سوالات مشابه دارند یکدیگر را پیدا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌کنند و می‌توانند به جواب برسند.»

همه این‌ها در حالیس که افراد زیادی خود را در اکوسیستم استارتاپی «منتور» معرفی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌کنند در صورتیکه تجربه، سابقه و چیزی تحت عنوان کارنامه کارآفرینی ندارند. مسئول اتاق شتاب هم این موضوع را تائید می‌کند. به عقیده او باید در بکار بردن کلمه منتور حساسیت به خرج داد. چون کسانی که مطالعات انجام داده و در این رشته‌ها تحصیل کرده‌ و تجارب محدودی دارند، نمی‌تواند منتور باشند، هرچند که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌توان آنها را مشاور، صاحب نظر متخصص و کارشناس در حوزه خودشان دانست:

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل

«تعریفی که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - ما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - در مورد منتور داریم این موارد نیست. منتور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - ترجمه دقیقی در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - فارسی ندارد حتی نمی‌توان منتور را مربی ترجمه کرد. در فارسی شبیه‌ترین کلمه‌ به منتور، مرشد است. در ادبیات مرشد کسی‌ست که در طریقت عرفانی مسیری را رفته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - و سال‌ها رنج کشیده باشد. راه را بلد باشد و حالا افرادی که مرید او هستند به دنبال او می‌روند تا مسیر را پیدا کنند. این آنالوژی را اگر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - در فضای اکوسیستم نوآوری به کار بگیریم منتور کسی ست که از لحاظ سنی و تجربه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاری از ما در این حوزه بیشتر تجربه دارد. در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - طی مسیر خود با مشکلاتی مواجه شده است که می‌تواند دیگران را در این زمینه راهنمایی کند یا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - مسیرهایی رفته که در آن شکست خورده یا موفق شده و می‌تواند تجربه خود را با دیگران در میان بگذارد.»

او در پاسخ به این پرسش که افراد متخصص در اتاق شتاب، برچه اساسی و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - چگونه انتخاب شده‌اند به دیجیاتو می‌گوید:

«این افراد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - از طریق ما گزینش شدند و از افرادی که تجربه کاری دارند درخواست کردیم تا زمان خود را در اختیار نمایشگاه قرار دهند. اکنون ۳۰ نفر را در لیست داریم که به طور متناوب در این چهار روز حضور خواهند داشت و در هر جلسه 6 منتور حضور خواهند داشت. ضمن نکه سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم افرادی را انتخاب کنیم که به تعریف منتور نزدیک بوده و حرفی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای گفتن داشته باشند و اطلاعاتشان صرفاً تئوری نبوده باشد.»

به گفته او، هزینه حضور در اتاق برای کسانیکه در نمایشگاه غرفه دارند با تخفیف ویژه، ۷۵ هزار تومان و برای استارتاپ‌هایی از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - بیرون نمایشگاه می‌آیند ۱۵۰ هزار تومان است. عباسی خبر می‌دهد که سال گذشته حدود 50 استارتاپ در طول روزهای برگزاری نمایشگاه به این اتاق مراجعه کردند و نظرسنجی انجام شده نشان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل - داد که استارتاپ‌ها و منتورها نظر مثبتی در این مورد داشتند. وی همچنین مدعی است استارتاپ‌هایی که سال گذشته مشاوره گرفتند امسال بیلبوردهای‌شان در سطح شهر دیده می‌شود.

- تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پارس آباد استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone