🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32456.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رییس کمیته مخابرات مجلس هم احتمال رفع فیلتر تلگرام را بعید نمی‌داند

رییس کمیته مخابرات مجلس رفع فیلتر تلگرام را مشروط به بهبود و افزایش امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن‌های داخلی دانست. او از جمله افرادی بود که پیش از مسدودسازی تلگرام گفته بود که فیلترینگ این برنامه ...

«به صورت طبیعی وقتی توانمندی‌ها و امکانات اپلیکیشنی بیشتر می‌شود استقبال و رضایت عمومی نیز از آن افزایش می‌یابد و فیلتر ماندن اپلیکیشن‌های مشابه خارجی نیز معنایش را از دست می دهد. در پی افزایش تدریجی امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن‌های داخلی که طی چند ماه آینده اتفاق خواهد افتاد، رفع فیلتر تلگرام نیز قوت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خواهد گرفت.»

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان

این نماینده مجلس معتقد است که مساله - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حریم خصوصی افراد و امنیت داده‌ها در فضای مجازی از دغدغه‌های حاکمیت است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این راستا تلاش‌هایی را انجام داده تا امنیت کاربران - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تمامی پیام‌رسان‌های بومی حفظ شود:

«وزارت ارتباطات در حال تهیه لایحه‌ای برای تامین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - امنیت کاربران در فضای مجازی است که با تهیه و تصویب آن در مجلس و مشخص شدن چارچوب فعالیت کاربران اپلیکیشن‌ها در فضای مجازی هم نگرانی‌های امنیتی به اپلیکیشن‌های خارجی و فضای مجازی و هم بی‌اعتمادی افکار عمومی به اپلیکیشن‌های داخلی از بین می‌رود.»

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان

به گفته رییس کمیته مخابرات مجلس براساس آمار غیررسمی تعداد کاربرانی که اپلیکیشن‌های پیام رسان بومی را روی گوشی‌های خود نصب کرده‌اند کمتر از  24 میلیون نفر و کاربرانی که در این سامانه‌ها از آنها به عنوان کاربر فعال یاد می‌شود نیز کمتر از رقم 10 میلیون نفر است.

گفتنیست سبحانی فر پیش‌تر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در هیاهوی اخبار تلگرام طلایی و هاتگرام نیز اظهار داشته بود که بهتر است مسئولان وقت با این دو سامانه برخورد نکنند و دسترسی آنها را محدود نکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone