🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12662.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل گام‌هایی برای جلوگیری از گسترش بدافزار مک‌های M1 برداشت

به دنبال کشف بدافزاری جدید و مرموز که مخصوص مک‌های مبتنی بر چیپ M1 طراحی شده، اپل با انجام یک سری اقدامات ریسک گسترش این بدافزار را به حداقل رساند. دو روز قبل شرکت امنیتی ...

به دنبال کشف بدافزاری جدید و مرموز که مخصوص مک‌های مبتنی بر چیپ M1 طراحی شده، اپل با انجام یک سری اقدامات ریسک گسترش این بدافزار را به حداقل رساند.

دو روز قبل شرکت امنیتی Red Canary از کشف بدافزار جدیدی به نام Silver Sparrow برای مک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون خبر داد. به گفته محققان این بدافزار ظاهراً در فاز توسعه یا آزمایشی بوده و فاقد توانایی ارسال بسته نرم افزاری مخرب یا همان پی‌لود (Payload) است. البته توسعه دهنده می‌تواند در آینده و در قالب آپدیت‌ها، چنین قابلیتی را به بدافزار خود اضافه کند.

تاکنون گزارشی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - از ارسال پی‌لود مخرب توسط Silver Sparrow به دست نیامده و با توجه به واکنش اپل، به نظر می‌رسد چنین اتفاقی در آینده نزدیک رخ نخواهد داد. به فاصله کوتاهی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - از انتشار جزئیات این بدافزار، اپل گام‌هایی برای محدود کردن آن برداشت.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی

سخنگوی اپل به خبرگزاری «اپل‌اینسایدر» گفت که این شرکت گواهی‌های حساب توسعه دهنده‌ای که از آن برای امضا کردن پکیج‌های Silver Sparrow استفاده شده را باطل کرده است. به عبارت دیگر، اپل با این کار تا حد زیادی جلوی آلوده شدن مک‌های بیشتر را گرفت و گسترش آن را کاهش داد.

اپل اشاره - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - می‌کند که محصولات و خدمات این شرکت از سپرهای نرم افزاری و سخت افزاری بسیاری برخوردار هستند و ارائه بروزرسانی‌های نرم افزاری منظم برای آنها مانع از اثرگذاری تهدیدات می‌شود.

با اینکه Mac App Store - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - یکی از امن‌ترین فروشگاه‌ها برای دریافت نرم افزارهای macOS است، اپل می‌گوید دریافت برنامه‌ها خارج از این فروشگاه نیز مشکل ساز نخواهد شد. این شرکت اضافه می‌کند که با استفاده از سرویس Notary Service و بکارگیری مکانیزم‌های امنیتی دیگر، بدافزارها را شناسایی کرده و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - آنها را پیش از اجرا شدن مسدود می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone