🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12670.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گروه تبیان اپلیکیشن همسریابی «همدم یاب» را عرضه می‌کند

به گفته گروه تبیان، اپلیکیشن همدم یاب قرار است به مجردهای ایرانی در سراسر ایران خدمت‌رسانی کند و با انتخاب گزینه‌ مطلوب برای ازدواج و ارائه مشاوره و آزمون‌های قبل ازدواج، خدمات خود را عرضه ...

به گفته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - گروه تبیان، اپلیکیشن همدم یاب قرار است به مجردهای ایرانی در سراسر ایران خدمت‌رسانی کند و با انتخاب گزینه‌ مطلوب برای ازدواج و ارائه مشاوره و آزمون‌های قبل ازدواج، خدمات خود را عرضه کند. این اپلیکیشن در ادامه توسعه سایت همسان سازی تبیان طراحی و عرضه شده؛ مدیرعامل همدم‌یاب می‌گوید آنها با استفاده از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - هوش مصنوعی، زوج‌های مناسب را پیدا می‌کنند.

این اپلیکیشن فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده و نسخه اولیه آن در مارکت‌های اندرویدی نظیر کافه بازار قرار دارد. به گفته «زهره حسینی» مدیر طرح - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - همسان گزینی و مدیر محصول اپلیکیشن همدم، نسخه فعلی موجود در مارکت‌های اندرویدی فعلا فقط دارای مجله آنلاین خانوادگی است - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - نخستین قدم جدی برای اپلیکیشن اصلی این استارتاپ یعنی همدم یاب است؛ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - اپلیکیشنی که قرار است با مجوزهای رسمی به همسریابی برای جوانان بپردازد: «همدم یاب و سرویس مشاوره به زودی به محصول ما اضافه می‌شود تا بتوانیم با استفاده از آن به همه جوانان مجرد در سطح کشور کمک رسانی کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا همدم یک سرویس قانونی و با مجوزهای لازم است یا خیر به دیجیاتو می‌گوید که همدم مجوزهای لازم برای همسریابی را دارد و اولین و تنها پلتفرم اینترنتی است که با مجوزهای رسمی کار خود را از پنج شش سال پیش آغاز کرده است: «در واقع اپلیکیشن همدم و همدم یاب نسخه توسعه یافته سایت همسان تبیان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - است و قصد دارد تا سرویس‌های خود را گسترش دهد.»

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس

حسینی می‌گوید همسان گزینی سابقه طولانی در زمینه همسریابی دارد و پیش از راه اندازی بستر آنلاین نیز به صورت فیزیکی در این زمینه فعالیت داشته است. او به دیجیاتو می‌گوید در حال حاضر وبسایت نیز فعالیت خود را دارد ولی قرار است تا خدمات جدیدی در همدم یاب ارائه شود: «این اپلیکیشن فعلا در مرحله شتابدهی در خانه نوآوری تبیان است و سعی داریم تا قبل از عید، محصول جدید - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - خودمان یعنی اپلیکیشن همدم یاب را نیز ارائه کنیم.»

مدیرعامل همدم در پاسخ به این سوال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - که قرار است چه خدمات جدیدی در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - همدم یاب ارائه شود که پیش از این در سایت همسان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - گزینی وجود نداشت به دیجیاتو می‌گوید آنها با استفاده از هوش مصنوعی، زوج‌های مناسب را برای مجردها پیدا می‌کنند: «شاخص‌های همسان گزینی را در نظر گرفتیم و جوانانی که در سیستم ما ثبت نام کردند می‌توانند یا خودشان از بین کاربران شخصی را برای آشنایی انتخاب کنند و یا این موضوع را به سیستم هوش مصنوعی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - اپلیکیشن واگذار نمایند.»

حسینی در پاسخ به این سوال که در همدم چطور کاربران - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - ارزیابی می‌شوند و احراز هویت آنها به چه شکل صورت می‌گیرد به دیجیاتو می‌گوید که آنها این کار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - را با همکاری نسبت به سایر نهادها پیش برده‌اند: «در همسان گزینی تبیان ما مصاحبه راستی آزمایی داشتیم و اطلاعات را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - می‌سنجیدیم. در همدم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - اما به سامانه‌های مختلف و مربوطه وصل شدیم و با کد ملی افراد اطلاعات افراد راستی آزمایی می‌شود. به عنوان مثال سوء پیشینه افراد و یا مدرک تحصیلی افراد و ... توسط سامانه ما چک می‌شود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - تا راستی آزمایی کامل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - صورت بگیرد. ما تمامی اطلاعات دیگر را نیز تا جای ممکن صحت سنجی می‌کنیم و تمامی ادعای دختران و پسران حاضر در سایت را صحت سنجی می‌کنیم.»

به گفته حسینی در حال حاضر ۷۸ هزار ثبت نام کننده در سایت وجود دارد که تمامی این موارد به اپلیکیشن هم ارجاع داده خواهند شد. او درباره موفقیت طرح همسان در تبیان به دیجیاتو می‌گوید که تا امروز ۳۵۰۰ ازدواج در این سامانه انجام شده است: «ما هر شش ماه یکبار هم ازدواج‌هایی که توسط سامانه رخ داده را پایش می‌کنیم و تا به امروز یک مورد از این ازدواج‌ها نیز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - به طلاق نرسیده است.» حسینی می‌گوید هنوز اپلیکیشن همدم یاب رونمایی نشده است و او ابراز امیدواری می‌کند که با ارائه این اپلیکیشن هم تعداد ثبت نام‌ها به بیش از ۱۰۰ هزار کاربر برسد و هم تعداد ازدواج‌ها بیشتر شود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس

مدیرعامل همدم در پاسخ به سوال روند کار همدم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - یاب - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - به دیجیاتو می‌گوید که در واقع در پلتفرم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - آنها یک ازدواج سنتی به شکل آنلاین صورت می‌گیرد: «ما ترکیبی از سیستم نرم افزاری و تسهیل گران ازدواج - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - به اسم معرفان ازدواج در سیستم داریم. فرد در همدم یاب ثبت نام می‌کند و پس از راستی آزمایی و پیدا کردن مورد ازدواج خود، معرف ازدواج وارد کار می‌شود. این معرف ازدواج یک شخص حقیقی است و دو طرف را با اطلاع خانواده‌ها با یکدیگر آشنا می‌کند و این مسیر را پیش می‌برد.»

حسینی می‌گوید ثبت نام و انتخاب گزینه ازدواج در همدم رایگان است اما مشاوره‌ها و آزمون‌هایی که آنها برای جوانان در نظر دارند هزینه‌های مجزایی دارد که مدل درآمدزایی این اپلیکیشن را تعریف می‌کند. به گفته مدیران اجرایی این اپلیکیشن، شاید دو فرد از یکدیگر خوششان بیایند اما نتایج آزمایش‌ها و مشاوره‌ها نشان دهد که ازدواج آنها سرانجام خوبی نخواهد داشت و در اینجا معرف‌ها سعی می‌کنند که این مشکلات را برطرف کنند و یا گزینه‌های دیگری را برای هر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر جهرم استان فارس - شخص معرفی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوان دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا اطراف فرهنگ شهر جهرم اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در فرهنگ شهر شهر جهرم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone