🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12668.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل بایا: ظرف سه سال، ۳ درصد به تجارت الکترونیکی ایران اضافه می‌کنیم

«بایا» به عنوان پلتفرم عرضه کالا و خدمات با سرمایه‌‌ای بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این پلتفرم توسط شرکت دانش پارسیان راه‌اندازی شده و قصد دارد سهم تجارت ...

«بایا» به عنوان پلتفرم عرضه کالا و خدمات با سرمایه‌‌ای بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این پلتفرم توسط شرکت دانش پارسیان راه‌اندازی شده و قصد دارد سهم تجارت الکترونیکی ایران را تا سه سال آینده ۳ درصد افزایش دهد.

نشست خبری بایا امروز با حضور اهالی رسانه برگزار شد. «ابراهیم ابراهیم بای» مدیرعامل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - بایا با ذکر این نکته که شرکت در سال ۸۲ و با سرمایه شخصی راه‌اندازی شده اعلام کرد که در ابتدای راه در زمینه تولید نرم افزار در مقیاس کلان فعالیت داشتند. او اعلام کرد شرکت آنها چندین پروژه دولتی را بر عهده داشته که مواردی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - چون «طرح تکفا» و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - «سامانه سنجش آزمون‌های پیام نور» و «سامانه مشاغل ایران» و «سیب» وزارت بهداشت برخی از این موارد بوده است.

ابراهیم بای با ذکر این نکته که آنها چهار پنج سالی می‌شود که قرارداد جدیدی با نهادهای دولتی نبستند اعلام کرد که برای رشد و توسعه شرکت‌شان مجبور شدند تا از فعالیت B2G به B2B و B2C بیایند. به گفته - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - ابراهیم بای، کار بایا از سال ۹۴ آغاز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - شده و در سال ۹۹ به سرانجام رسید: «۱۵ آبان ثبت نام اولیه شروع شد و حالا هم دو سه روزی است که فروش آزمایشی در بایا آغاز شده و تا دو هفته ادامه دارد و پس از آن فعالیت بایا به طور رسمی از فاز آزمایشی خارج خواهد شد.»

بایا رقیب دیجی کالا یا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - فروشگا‌ه‌های اینترنتی دیگر نیست

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان

برخلاف تصور اولیه بسیاری از افراد که بایا را رقیبی برای دیجی کالا می‌دانستند و تصور داشتند که این پلتفرم قرار است یک فروشگاه اینترنتی بزرگ باشد، ابراهیم بای اعلام کرد که بایا فراتر از یک فروشگاه اینترنتی عمل می‌کند و در واقع بستری دوگانه است - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - که در آن هم خدمات آنلاین صورت می‌گیرد و هم اجناس به فروش می‌رسد.

او در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که آیا دیجی کالا یا سایر فروشگاه‌های اینترنتی را رقیب خود می‌داند یا نه می‌گوید که بازار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - تجارت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - الکترونیکی در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - ایران آنقدر جا دارد که هنوز هیچ کس تبدیل به رقیب دیگری نشود: «اول باید سهم تجارت الکترونیکی مناسبی در کشور شکل بگیرد تا بعد رقابت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - در آن ایجاد شود. درصد فعلی واقعا رقمی نیست که کسی با کسی رقابت کند. ما در کنار سایت‌ها و پلتفرم‌های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - فروش آنلاین هستیم و رقیب خودمان را بازار آفلاین کشور می‌دانیم که باید سهمی از آن بگیریم، هرچند قصد حذف بازیگران فیزیکی را نداریم بلکه قصد تسهیل‌گری در فروش آنها را داریم.»

ابراهیم بای به دیجیاتو می‌گوید آنها تمرکزی خاص روی بیزینس‌های محلی دارند و از این حیث بخش فروشگاهی‌شان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - کاملا متمایز با مارکت‌پلیس‌های موجود در کشور است.

به گفته مدیرعامل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - بایا جمله حذف واسطه‌ها توسط پلتفرم‌های آنلاین عبارت غلطی است: «نباید واسطه‌ها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - حذف شوند بلکه واسطه زائد باید از میان برود. اگر یک واسطه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - بتواند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - ارزش افزوده به زنجیره اضافه کند، نه تنها حذف نباید بشود بلکه باید در کارش تسهیل گری ایجاد شود که بایا قصد دارد این کار را انجام دهد.»

او در پاسخ به دیگر سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه قصد دارند چه سهمی را در بازار تجارت الکترونیکی به دست بیاورند می‌گوید که برنامه‌ریزی دقیقی برای این کار دارند: «ما - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - قصد داریم طی سه سال، ۳ درصد به سهم تجارت الکترونیکی ایران اضافه کنیم.»

به گفته ابراهیم بای مالک بایا، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - شرکت دانش پارسیان است و این شرکت ۲ سهامدار دارد که یکی از آنها خود ابراهیم بای است و دیگری یکی دیگر از اعضای هیات مدیره است. او می‌گوید تا به امروز برای بایا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - رقمی معادل ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که همه آن سرمایه‌گذاری شخصی بوده است.

آمارهای بایا

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان

او تعداد تقاضاها برای ثبت به عنوان تامین کننده کالا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - در این پلتفرم را در بیش از یک میلیون تامین‌کننده عنوان کرد و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - افزود: «بیش از هزار و ۲۰۰ تامین کننده به صورت روزانه درخواست تامین کنندگی خود را در بایا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - ثبت کرده‌اند.» او کارمزد ارائه کالا در بایا را نیم تا ۳ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - درصد عنوان کرد و گفت این میزان در مقایسه با پلتفرم‌های دیگر بسیار اندک است.

به گفته ابراهیم بای حق اشتراک ماهیانه و ارائه خدمات ویژه به مشتریان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - از جریان‌های درآمدی این پلتفرم خواهد بود: «بسیاری از خدمات قابل قیمت‌گذاری نیستند، به طور مثال نمی‌توان به صورت قطعی قید کرد که هزینه شستشوی یک مبل چقدر است. از همین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - رو برای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - ارائه‌کنندگان خدمات در این بستر دریافت حق اشتراک ماهیانه را جایگزین کمیسیون کرده‌ایم.»

لجستیک در بایا

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان

به گفته بایا آنها در زمینه لجستیک نیز سعی کرده‌اند تا اقدامی در خور مشتریان خود انجام دهند. او در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه نحوه ارسال کالاها چگونه است می‌گوید که این کار را برون سپاری کرده‌اند و به تیم بادپا سپرده‌اند:

«می‌خواستیم سریع‌ترین و بهترین ارسال را برای مشتریان داشته باشیم و به همین منظور با پیک بادپا به تفاهمی رسیدیم و توصیه کردیم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - از دیگر پلتفرم‌های موجود لجستیک نیز استفاده کنند. ما موقعیت مکانی و زمانی مشتری را در نظر می‌گیریم و بر این اساس خدمات و یا محصولات را به دست او می‌رسانیم. جالب است بدانید اولین خرید در بایا در روستایی صد نفره در بانه بوده که یک نفر یک سه راهی از سوپر مارکت سر کوچه خود خریده است، می‌خواهیم کسب و کارهای محلی در بایا رشد کنند.»

گستردگی خدمات در بایا

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان

او معتقد است پلتفرمی ر ایران وجود ندارد که شمولیت کلی داشته باشد و بتواند همه نیازها را برطرف کند. ابراهیم بای با تاکید بر اینکه به انحصار هیچ اعتقادی ندارد تاکید دارد که از همه شرکت‌ها و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - تیم‌هایی که بتوانند به راه بایا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - و اهداف آن کمک کنند دعوت می‌کند تا به توسعه این محصول کمک کنند:

«در بایا یک سری خدمات به طور تماما آنلاین ارائه می‌شود، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - مانند عرضه برنامه رژیم غذایی یا ارائه بانک سوالات. برخی خدمات نیز مانند ویزیت آنلاین و تدریس آنلاین و نوبت دهی و... نیز وجود دارد. ارائه سرویس‌هایی همچون اعزام خدمتکار و کارواش و پزشک و... نیز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - در بایا به عنوان محصول وجود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - دارد و در نهایت فروش و ارسال کالا نیز در کنار این موارد قرار گرفته است.»

او با اشاره به گستردگی خدمات وکالاهایی که بایا ارائه می‌دهد گفت: «برای اینکه بتوانیم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - برای کاربران خود امکان دسترسی بهتر به تمامی خدمات و نیازهایشان را فراهم کنیم موتور جستجوی کاملا داخلی طراحی و پیاده‌سازی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - کردیم و کاربران - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - ما می‌توانند از طریق این موتور جستجو به تمامی نیازهای خود دست پیدا کنند.»

آنطور که ابراهیم بای می‌گوید، بایا بازار بین‌المللی را نیز هدف گرفته است و نسخه‌های انگلیسی و عربی ان نیز آماده است و به زودی رونمایی خواهند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - شد.

به گفته ابراهیم بای قرار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر تالش استان گیلان - است به زودی اپلیکیشن بایا نیز رونمایی شود و آنها مشغول بررسی باگ‌های این اپلیکیشن هستند. سایت بایا در حال حاضر فعالیت خود را آغاز کرده است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone