🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23612.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

عرضه قابلیت دارک مود برای اینستاگرام

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که معمولا اینستاگرام خود را شب‌ها چک می‌کنید، از این پس می‌توانید عکس‌های دوستانتان را در حالت دارک مود مشاهده کنید. این طور که به نظر می‌رسد، اینستاگرام هم ...

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که معمولا اینستاگرام خود را شب‌ها چک می‌کنید، از این پس می‌توانید عکس‌های دوستانتان را در حالت دارک مود مشاهده کنید. این طور که به نظر می‌رسد، اینستاگرام هم سوار بر قطار دارک مود شده و اپلیکیشن خود را هم در پلتفرم اندروید و هم iOS به نمایش متون سفید روی پس‌زمینه سیاه مجهز کرده است.

البته این قابلیت کمی با دارک مود ارائه شده در برنامه‌های دیگر متفاوت است. برخلاف اپلیکیشن توییتر برای این دو پلتفرم، که می‌توانید فارغ از حالت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسدآباد استان همدان - پیش‌فرض سیستم عامل دارک مود را روشن یا خاموش کنید، اینستاگرام به تنظیمات سیستم‌عامل وابسته است.

برای فعال کردن حالت دارک مود در اینستاگرام، ابتدا لازم است که در سیستم‌عامل شما این حالت فعال شده باشد. یعنی به تنهایی نمی‌توانید این برنامه محبوب را در حالت دارک مود قرار دهید. البته باید گفت که دارک مود در اینستاگرام بسیار جذاب است. به دلیل استفاده این اپلیکیشن از پالت رنگ‌های پر رنگ و گرم در جای جای محیط برنامه و لوگو، باعث - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسدآباد استان همدان - شده است که دارک مود بسیار زیبا‌تر از برنامه‌های دیگر به نظر برسد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسدآباد استان همدان

البته پیشتر گفته بودیم دارک مود تحت شرایط خاصی ارزش افزوده خواهد داشت و اگر واجد شرایط آن نباشد، تنها از زیبایی‌های بصری آن لذت می‌برید. اینستاگرام یکی از این مواقعی است که اگر شرایط خاص استفاده از آن را ندارید، به تنهایی می‌توانید از ظاهر زیبای آن لذت ببرید.

با این حال اگر دارک مود را در گوشی خود فعال نکرده‌اید، برای سیستم‌عامل iOS 13 می‌توانید به منوی تنظیمات و سپس نمایشگر و روشنایی رفته و از آن‌جا دارک مود را فعال کنید تا محیط اینستاگرام شما نیز تاریک شود. در سیستم‌عامل اندروید هم می‌توانید در منوی تنظیمات، نمایشگر و در نهایت در منوی پیشرفته، دارک مود را فعال کنید. البته اندروید ۹ و ۱۰ قابلیت دارک مود را دارند و اگر کاربر باقی نسخه‌ها هستید، فعلا باید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسدآباد استان همدان - کمی صبر کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone