🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23593.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی کانن از دوربین Ivy Rec؛ کوچک اما مقاوم به قیمت 129 دلار

دوربین Ivy Rec مشخصات فوق العاده ای ندارد؛ اما به خاطر ابعاد کوچک، قابلیت اتصال و خاصیت ضدآب و ضدضربه بودن برای کاربرانی تولید شده که می خواهند کنار ساحل و بدون نگرانی از خیس ...

دوربین Ivy Rec مشخصات فوق العاده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان - ای ندارد؛ اما به خاطر ابعاد کوچک، قابلیت اتصال و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان - خاصیت ضدآب و ضدضربه بودن برای کاربرانی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان - تولید شده که می خواهند کنار ساحل و بدون نگرانی از خیس شدن گوشی خود عکس و فیلم بگیرند.

دوربین کانن Ivy Rec از حسگر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان - 13 مگاپیکسلی 1/3 اینچی CMOS با فوکوس - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان - ثابت بهره برده و توانایی عکسبرداری با نسبت تصویر 4 به 3 و 1 به 1 را دارد. این دوربین از گواهی IP68 بهره می برد؛ یعنی می تواند تا عمق 2 متری و تا مدت زمان تقریباً 30 دقیقه زیر آب بماند. همچنین در صورت سقوط از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان - ارتفاع حدوداً دو متری آسیبی به آن نخواهد رسید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان

به کمک دوربین کانن Ivy Rec می توان فیلمبرداری با رزولوشن 720p و نرخ 30 فریم بر ثانیه و یا با رزولوشن 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه را انجام داد. البته محدودیت 10 دقیقه ای برای فیلمبرداری فول اچ دی گذاشته شده است.

یک کلیپ یا فضای خالی مربع شکل کنار لنز دوربین تعبیه شده که به گفته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان - کانن می توان از آن به عنوان منظره یاب استفاده کرد. سازنده از تعبیه نمایشگر در این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان - دوربین خودداری کرده تا در صورت سقوط آسیبی به منظره یاب نرسد.

به کمک اپلیکیشن اختصاصی کانن به نام Mini Cam می توان عکس ها و فیلم های ذخیره شده روی کارت microSD دوربین را از طریق بلوتوث یا وای فای به گوشی فرستاد یا از آن به عنوان منظره یاب استفاده کرد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان

پشت دوربین کانن Ivy Rec دکمه دایره ای شکل قرار داده شده که برای سوییچ کردن بین حالت عکس و فیلم استفاده می شود. به کمک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چناران استان خراسان - همین دکمه می توان وای فای یا بلوتوث را روشن کرد و فایل ها را به گوشی فرستاد.

دوربین مذکور از باتری 660 میلی آمپر ساعتی برخوردار است و از طریق درگاه میکرو USB که کنار شیار کارت حافظه قرار گرفته شارژ می شود.

دوربین کانن Ivy Rec از تاریخ 16 اکتبر (24 مهر ماه) در چهار رنگ آبی، سبز، صورتی و مشکی به قیمت 129 دلار در آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone