🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23611.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مشکلات دی‌جی‌ها و کاربران آیپد با macOS کاتالینا

هم زمان با انتشار macOS کاتالینا سر و صدای بعضی از کاربران و خصوصا دی‌جی‌ها نیز بلند شده است. مشکل مربوط به دی‌جی‌ها با بروزرسانی نرم‌افزاری برنامه‌های مخصوص میکس آهنگ برطرف می‌شود. اما مشکل کاربران ...

هم زمان با انتشار macOS کاتالینا سر و صدای بعضی از کاربران و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - خصوصا دی‌جی‌ها نیز بلند شده است. مشکل مربوط به دی‌جی‌ها با بروزرسانی نرم‌افزاری برنامه‌های مخصوص میکس آهنگ برطرف می‌شود. اما مشکل کاربران با قابلیت Sidecar کمی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - متفاوت‌تر بوده و نیازمند هزینه‌ای حداقل ۳۲۹ دلاری است.

ابتدا اجازه دهید مشکل مربوط به دی‌جی‌ها را توضیح دهیم تا سپس بتوانیم قابلیت جدید macOS کاتالینا را بهتر بررسی کنیم. مشکلی که گریبان اکثر دی‌جی‌ها را گرفته است، حذف شدن پشتیبانی از فرمت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - XML در آپدیت جدید macOS است. پس از این که کاربران مک‌بوک خود را به نسخه ۱۰.۱۵ یا کاتالینا آپدیت کنند، متوجه می‌شوند که اپلیکیشن آیتونز دیگر وجود ندارد و به جای آن اپل، ۳ برنامه جداگانه به نام‌های اپل موزیک، پادکست و اپل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - تی‌وی را معرفی کرده است.

این اتفاق باعث می‌شود که اپلیکیشن پیش‌فرض پخش موزیک در macOS از آیتونز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - به اپل موزیک تغییر کنند. این بدان معناست که دیگر از فایل XML در این سیستم‌عامل پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - نمی‌شود زیرا فرمت کتابخانه آن متفاوت از آیتونز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - است. دی‌جی‌ها برای این که بتوانند راحت‌تر بین هزاران آهنگ خود به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - جستجو پردازند، از قابلیت «اشتراک XML - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - کتابخانه آیتونز با دیگر برنامه‌ها» استفاده می‌کردند که پس از آپدیت به کاتالینا دیگر این توانایی را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - نخواهند داشت و تمام وقتی که صرف مرتب کردن فایل‌های خود کرده‌اند به باد خواهد رفت.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان

راه‌حل آن‌ها این است که فعلا مک‌بوک‌های خود را به نسخه ۱۰.۱۵ آپدیت نکنند تا توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های مطرح دی‌جی‌ها مانند Rekordbox و Traktor برنامه‌های خود را برای پشتیبانی از فرمت کتابخانه اپل موزیک بروزرسانی کنند. البته از آن جایی که آیتونز ویندوز ۱۰ همچنان به قوت خود باقیست، دی‌جی‌هایی که از سیستم‌عامل مایکروسافت استفاده می کنند به این گرفتاری دچار نشده‌اند.

اما بیایید به مشکل کاربرانی بپردازیم که نمی‌توانند از قابلیت Sidecar استفاده کنند. اگر جزو آن دسته از کاربرانی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - هستید که با ذوق فراوان مک‌بوک خود را به نسخه کاتالینا آپدیت کردید، کمی صبر کنید. برای استفاده از قابلیت Sidecar و نمایش صفحه مک‌بوک روی آیپدی که گوشه خانه‌تان افتاده، ابتدا لازم است که چند چیز را چک کنید.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان

اول از همه، مدل مک‌بوک شماست. ابتدا ببینید که مک‌بوک شما جزو مدل‌های زیر است یا نه:

  • مک‌بوک‌های سال - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - ۲۰۱۶ به بعد (نسل دوم مک‌بوک‌های فوق باریک که دیگر تولید نمی‌شوند)
  • مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ به بعد (جدیدترین بروزرسانی در طراحی این سری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - مک‌بوک‌ها)
  • مک‌بوک‌های پرو ۲۰۱۶ به بعد (مک‌بوک‌هایی که کیبورد پروانه‌ای شکل دارند)

اگر کاربر مک‌بوک نیستید و از مک مینی، مک پرو - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - جدید (که هنوز به بازار نیامده است) و آی‌مک یا آی‌مک پرو استفاده می‌کنید نیز لیست زیر را مشاهده کنید تا ببینید آیا دستگاه شما در آن وجود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - دارد یا خیر:

  • مک مینی ۲۰۱۸ به بعد
  • آی‌مک‌های ۲۰۱۵ به بعد
  • آی‌مک پرو
  • مک پرو ۲۰۱۹ (که هنوز عرضه نشده است)

اگر جزو کاربران این مک‌‌ها بودید، حالا ببینید که آیپد شما در لیست زیر هست یا نه:

  • تمامی آیپد پرو‌ها
  • آیپد جدید نسل ششم
  • آیپد مینی نسل پنجم
  • آیپد ایر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - نسل سوم

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان

اگر آیپد شما در لیست بالا بود، برای بهره‌بردن از قابلیت Sidecar در آپدیت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - جدید کاتالینا، باید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - حتما آیپد خود را به ipadOS 13.1.2 آپدیت کنید. در نهایت اگر از هفت خان رستم بالا به سلامت عبور کردید و تمامی گزینه‌ها را با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - موفقیت پشت سر گذاشتید، تبریک می‌گوییم؛ شما اکنون می‌توانید از قابلیت Sidecar استفاده کنید و تصویر مک‌بوک خود را روی آیپد نمایش دهید. این نکته را هم فراموش نکنید که برای تعامل با بعضی از برنامه‌های مک‌بوک که روی آیپد نمایش می‌دهید (مثل فتوشاپ)، به اپل پنسل احتیاج دارید.

البته این سخت‌گیری زیاد تقصیر اپل نیست. قابلیت Sidecar به شدت به نوع سی‌پی‌یو وابسته است برای کار کردن آن نیاز به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - پردازنده SkyLake اینتل دارد. زیرا برای نمایش دادن تصویر مک‌بوک روی آیپد، باید از کدک ویدیو HEVC استفاده شود که تنها با این نسل از پردازنده‌های اینتل امکان‌پذیر است. همچنین اپل برای نشان دادن تصویر مک‌بوک روی آیپد نیز از همین کدک بهره می‌برد.

با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - این حال اگر خیلی علاقه‌مند به استفاده ار این قابلیت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - هستید، ارزان‌ترین آیپد ۳۲۹ دلار و ارزانترین مک‌بوک ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد. البته اپل پنسل را فراموش نکنید که ۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تاکستان استان زنجان - است. در کل برای استفاده از قابلیت Sidecar چیزی نزدیک به ۱۵۵۰ دلار پیاده خواهید شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone