🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23595.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار اوپو رینو ایس با امکان شارژ کامل در ۳۰ دقیقه معرفی شد

صبح امروز اوپو تازه ترین عضو از خانواده موبایل های رینو خود را با ظاهری دلپذیر معرفی کرد. این گوشی که اوپو رینو ایس (Reno Ace) نام دارد همراه با امکانات سخت افزاری قدرتمند و ...

صبح امروز اوپو تازه ترین عضو از خانواده موبایل های رینو خود را با ظاهری دلپذیر معرفی کرد. این گوشی که اوپو رینو ایس (Reno Ace) نام دارد همراه با امکانات سخت افزاری قدرتمند و البته تکنولوژی شارژ ابداعی اوپو عرضه شده که می تواند ظرف تنها نیم ساعت گوشی را به صورت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - کامل شارژ کند.

رسیدن به این رقم با کمک شارژر ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 GaN میسر می شود که طبق وعده شرکت سازنده می تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اوپو رینو ایس را ظرف تنها سی دقیقه به صورت کامل پر کند و اگر هم زمان کافی برای این کار نداشتید صرفا با ۵ دقیقه شارژ میتوانید تا دو ساعت از این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - موبایل استفاده نمایید.

البته این دو ساعت استفاده هم شامل همه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - چیز نمی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - شود و طبق اعلام شرکت سازنده صرفا برای گیمینگ کفایت می کند. در واقع به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - نظر می رسد که اوپو تلاش دارد رینو ایس با نمایشگر ۹۰ هرتزی امولدش را به عنوان یک گوشی گیمینگ به مخاطبان معرفی کند.

این گوشی همچنین از تکنولوژی تازه ای به اسم GameBoost 2.0 بهره می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - گیرد که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - نرخ فریم نمایشگر در حین اجرای بازی های مختلف را ثابت نگه می دارد. در مورد خود نمایشگر هم باید بگوییم که ابعادی برابر با ۶.۵ اینچ و رزلوشنی برابر با ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و یک بریدگی قطره ای هم در بالای آن دیده می شود.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان

اما قلب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - تپنده این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - موبایل چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است که با ۱۲ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده. در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - بخش پشتی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - بدنه این موبایل یک ماژول دوربین مربعی به چشم می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - خورد که حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 همراه با یک لنز واید ۸ مگاپیکسلی، لنز زوم ۱۳ مگاپیکسلی و لنز سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی را شامل می شود.

روی هم رفته اوپو رینو ایس با امکاناتی که اشاره کردیم بسیار شبیه به یک پرچمدار است و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - به واسطه تکنولوژی شارژ فوق العاده اش میتواند خود را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - از سایر پرچمداران بازار متمایز کند.

اوپو رینو ایس قرار است که در مرحله نخست با قیمت پایه ۴۲۱ دلار برای مدل بهره مند از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار چین عرضه شود. مدل دیگر از این گوشی همراه با ۱۲ گیگابایت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۵۳۳ دلار عرضه خواهد شد و نسخه ویژه ای از آن به نام Gundam Reno Ace نیز ساخته شده که ۸ گیگابایت رم و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر فریمان استان خراسان - ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با قیمت ۵۰۵ دلار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone