🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23609.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

قربانی باج افزار Muhstik انتقام سختی از هکرها گرفت

یکی از قربانیان باج افزار Muhstik با حمله متقابل به سرور هکرها، تمام کلیدهای رمزگشایی آنها را در اینترنت منتشر کرد. کاربری به نام «توبیاس فورمل» که از رمزنگاری فایل هایش توسط Muhstik به ستوه آمده بود، ...

یکی از قربانیان باج افزار Muhstik با حمله متقابل به سرور هکرها، تمام کلیدهای رمزگشایی آنها را در اینترنت منتشر کرد.

کاربری به نام «توبیاس فورمل» که از رمزنگاری فایل هایش توسط Muhstik به ستوه آمده بود، سرور کنترل و فرمان این باج افزار را هدف گرفته و علاوه بر انتشار عمومی کلیدهای رمزگشایی، یک ابزار تولید رمز را هم به صورت رایگان در دسترس همه کاربران قرار داد تا بدون پرداخت باج، فایل هایشان را پس بگیرند.

Muhstik که با بدافزار «سونامی» هم بی ارتباط نیست، سال گذشته منتشر شد و سرورهای لینوکس و دستگاه‌های اینترنت اشیاء را هدف می گیرد. این باج افزار با استفاده از روش حمله کور سیستم های ذخیره سازی متصل به شبکه یا NAS که رمزهای ضعیفی دارند را آلوده می کند. هدف - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر جویبار استان مازندران - اصلی در این حمله نرم افزار متن باز phpMyAdmin است که برای مدیریت و کنترل پایگاه داده داده بکار می رود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر جویبار استان مازندران

اپراتور باج - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر جویبار استان مازندران - افزار Muhstik پس از دسترسی به phpMyAdmin فایل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر جویبار استان مازندران - های کاربر را رمزنگاری کرده و یک کپی از کلیدهای رمزگشایی را در سرور کنترل و فرمان ذخیره می کند.

توبیاس - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر جویبار استان مازندران - فورمل، توسعه دهنده آلمانی پس از آلوده شدن سیستمش برای دسترسی دوباره به فایل های مهم حاضر شد باج درخواستی را بپردازد. وی در عین حال با تجزیه و تحلیل Muhstik به ساز و کار آن پی برده و با نفوذ به سرور هکرها ۲۸۵۸ کلید رمزگشایی را منتشر کرد.

وی همچنین یک ابزار تولید کلید رمزگشایی را هم در دسترس کاربران قرار داده که تمام قربانیان با استفاده از آن قادر به پس گرفتن فایل هایشان هستند. هرچند هک سرور توسط این توسعه دهنده قانونی نیست اما انتظار نمی رود به خاطر اینکار پایش به دادگاه باز شود. با این حال - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر جویبار استان مازندران - متخصصان به هکرهای کلاه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر جویبار استان مازندران - سفید توصیه کرده اند در سناریوهای مشابه مراجع قانونی را در جریان فعالیت های خود قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone