🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23600.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ب ام و M8 گرن کوپه معرفی شد؛ ترکیبی ناب از زیبایی، قدرت و هیجان [تماشا کنید]

کمپانی آلمانی ب ام و تنها چند روز پس از معرفی نسخه M دو کراس اوور محبوب و پرطرفدار X5 و X6، نسخه M سری 8 گرن کوپه را نیز به جمع محصولات خود اضافه ...

کمپانی آلمانی ب ام و تنها چند روز پس از معرفی نسخه M - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - دو کراس اوور محبوب و پرطرفدار X5 و X6، نسخه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - M سری 8 گرن کوپه را نیز به جمع محصولات خود اضافه کرد. خبر خوش برای علاقه مندان اینکه در کنار نسخه استاندارد، ب ام و نسخه کامپتیشن M8 گرن کوپه را نیز توسعه داده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

بی شک شاخص ترین ویژگی M8 گرن کوپه، موتور بسیار قدرتمند آن است. این خودرو نیز از همان موتور معروف - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - 4.4 لیتری V8 معروف باواریایی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - ها سود می برد. این موتور توئین توربو که پیشتر در مدل هایی چون M5، X5 M و X6 M به کار گرفته شده، در M8 گرن کوپه توانایی تولید 600 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور را دارد. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - در نسخه کامپتیشن M8 گرن کوپه، قدرت موتور به 617 اسب بخار افزایش یافته است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

نیروی تولیدی توسط موتور مذکور در هر دو نسخه استاندارد و کامپتیشن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - از طریق گیربکس هشت سرعته خودکار و سیستم xDrive به هر چهار چرخ منتقل می شود.

به گفته ب ام و، M8 گرن کوپه برای رسیدن به سرعت 60 مایل (96 کیلومتر) در ساعت از حالت سکون تنها به 3.1 ثانیه زمان نیازمند است. نسخه کامپتیشن این اتومبیل زیبا نیز 0.1 ثانیه سریع تر بوده و شتاب صفر تا 60 مایل را در عرض 3 ثانیه محقق می کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان
شتاب صفر تا صد M8 گرن کوپه 3.3 ثانیه و شتاب صفر تا صد نسخه کامپتیشن 3.2 ثانیه اعلام شده است

در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم هر دو نسخه می توانند به نهایت سرعت 155 مایل (250 کیلومتر) - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - در ساعت دست پیدا کنند. این فاکتور به صورت الکترونیکی محدود شده و برای کسانی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - که به دنبال هیجان و سرعت بیشتر باشند، امکان رفع محدودیت با سفارش پکیج M Driver فراهم شده است. در این حالت نهایت سرعت M8 گرن کوپه به 190 مایل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - (305 کیلومتر) در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - ساعت افزایش می یابد؛ ضمن اینکه با سفارش پکیج M Driver مالکین خواهند توانست در کلاس های آموزش رانندگی ب ام و شرکت کنند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

در کنار موتور قدرتمند، ب ام و M8 گرن کوپه از سیستم تعلیق ارتقا یافته ای برخوردار است. این نسخه از سری 8 در قسمت جلو از تعلیق دو جناقی و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - در عقب از تعلیق پنج اتصالی بهره می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - برد. همچنین به لطف قابلیت تطبیق پذیری با سیستم Adaptive M Suspension، ب ام و M8 گرن کوپه قادر است میزان نرمی یا سفتی کمک فنرهای خود - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - را با شرایط جاده هماهنگ کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

برای رانندگی با M8 گرن کوپه سه حالت تعریف شده که عبارتند از جاده پیشفرض (Default Road)، اسپرت و پیست. علاوه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - بر این حالت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - ها، یک دکمه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - M Mode نیز تعبیه شده که به وسیله آن رانندگان می توانند واکنش اجزایی چون موتور، سیستم تعلیق، فرمان، ترمز و سیستم چهار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - چرخ محرک را بسته به حالت دلخواه خود تنظیم کنند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

با توجه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - به قدرت خیلی بیشتر M8 گرن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - کوپه نسبت به سری 8 استاندارد، تقویت سیستم ترمز نیز امری ضروری و بدیهی است. به همین جهت ب ام و دیسک های استاندارد را با نمونه های 15.6 اینچی (39.6 سانتی متر) در جلو و 15 اینچی (38.1 سانتی متری) در عقب جایگزین کرده است. کالیپرهای شش پیستونه نیز این دیسک ها را همراهی می کنند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

در این بخش ب ام و آپشن ترمزهای سرامیک کربنی مزین به نشان M را برای خریداران تدارک دیده است. این آپشن شامل دیسک های 15.8 اینچی (40.1 سانتی متری) در جلو و 15 اینچی (38.1 سانتی متری) در عقب شده و قدرت توقف پذیری M8 گرن کوپه را بیش از پیش بهبود می بخشد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

ب ام و M8 گرن کوپه از لحاظ ظاهری هم متفاوت از سایر اعضای خانواده خود است. با توجه به افزایش طول 1.5 اینچی (3.8 سانتی متری) محور عقب، این نسخه عریض تر از گرن کوپه استاندارد دیده می شود.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

سپر متفاوت با خطوط برجسته تر و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - تیغه های بیشتر، جلوپنجره مشکی رنگ، آینه های ایرودینامیک، شکاف بومرنگی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - شکل پشت چرخ های جلو، اگزوزهای چهارگانه و اسپویلر کوچک موجود روی لبه صندوق عقب از جمله بارزترین تفاوت های M8 گرن کوپه با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - سایر مدل های سری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - 8 به شمار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - می روند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

به غیر از مواردی که برشمردیم، رینگ های 20 اینچی آلیاژی سبک وزن، سقف کربنی M و چراغ های LED تطبیق پذیر از دیگر ویژگی های M8 گرن کوپه محسوب می شوند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

در داخل کابین، لوگوی M روی قسمت های مختلفی چون صندلی ها، دسته دنده، فرمان و چارچوب - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - درها نصب شده تا سرنشینان حتما متوجه باشند که سوار بر قدرتمندترین و هیجان انگیزترین سری 8 موجود هستند!

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

این خودروی فوق العاده زیبا به سیستم اینفوتینمنت Live Cockpit - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - باواریایی ها مجهز شده است. هسته اصلی این سیستم را نمایشگر 10.25 اینچی حاضر در بخش میانی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - داشبورد تشکیل می دهد. سیستم هداپ دیسپلی پیشرفته و نمایشگر 12.3 اینچی پشت فرمان هم وظیفه ارایه اطلاعات لازم به راننده را بر عهده دارند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

بر اساس - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - برنامه ریزی ها تولید M8 گرن کوپه از نوامبر امسال (آبان ماه) شروع خواهد شد. آنطور که ب ام و اعلام کرده M8 گرن کوپه با رقم پایه 130 هزار دلار راهی بازار می شود. برای نسخه کامپتیشن M8 گرن کوپه هم باید حداقل 143 هزار دلار کنار گذاشت.

شایان ذکر است ب ام و به منظور گرامیداشت تولید M8 گرن کوپه، نسخه ای ویژه از آن را با نام Launch - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - Edition عرضه می کند. این نسخه به پیروی از کانسپت M8 گرن کوپه دارای رنگ سبز چشم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - نوازی بوده و با رینگ های اختصاصی و چراغ های روشنایی در روز زرد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - از مدل های دیگر تمایز پیدا می کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان

به گفته ب ام و تنها 400 دستگاه از M8 گرن کوپه Launch Edition تولید می شود. از این تعداد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر تاکستان استان زنجان - 50 دستگاه در بازار ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

در مطلب زیر می توانید با ویژگی های سری 8 استاندارد بیشتر و بهتر آشنا شوید

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone