🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23607.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

لومیا ۵۲۰؛ برگی روشن از گذشته تاریک ویندوزفون

اگر از طرفداران ویندوز فون باشید و اسم آن را بشنوید، فارغ از این که چقدر دلتان برای این سیستم‌عامل تنگ بشود، بیشتر یاد لومیا ۵۲۰ می‌افتید. این گوشی در زمان خودش، جزو پر فروش‌ترین ...

اگر از طرفداران ویندوز فون باشید و اسم آن را بشنوید، فارغ از این که چقدر دلتان برای این سیستم‌عامل تنگ بشود، بیشتر یاد لومیا ۵۲۰ می‌افتید. این گوشی در زمان خودش، جزو پر فروش‌ترین دستگاه مبتنی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - بر ویندوز بود. درست زمانی که همگان انتظار داشتند استفاده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - از دستگاه‌های ویندوزی کاهش یابد، این گوشی کوچک یک تنه جور برادران بزرگتر خود را کشید. اما چه چیزی این گوشی ۴ اینچی را تا این اندازه محبوب کرد؟

برای شروع مشخصات لومیا ۵۲۰ را با هم مرور کنیم. این - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - گوشی یک نمایشگر معمولی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - ۴ اینچی از نوع ال‌سی‌دی دارد که رزولوشن آن برابر با ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. پردازنده آن هم یک چیپست دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی است و این گوشی «تنها» ۵۱۲ مگابایت رم دارد. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم روی قاب پشتی لومیا ۵۲۰ قرار گرفته است. دوربین سلفی؟ خیر. فیلم‌برداری با رزولوشن بالا؟ خیر. قابلیت‌های ویژه؟ خیر. سیستم‌عامل؟ ویندوز فون ۸.۱.

این گوشی ۱۰۰ دلاری که بعضی مواقع با چند تخفیف ویژه قیمتش به ۵۰ دلار هم می‌رسید، به قدری روان کار می‌کرد که بیشتر گوشی‌های اندرویدی زمان خودش را کلافه کرده بود. برای مثال موتورولا Moto - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - G که خود استاد ارائه بهترین امکانات با کم‌ترین قیمت بود، جلوی روانی این گوشی حرفی برای گفتن نداشت. یا مثلا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - گلکسی ایس ۳ که ۳۰۰ دلار قیمت داشت، پیش این لومیا ۵۲۰ حکم یک پیرمرد فرتوتی را داشت که نیازمند عصا برای راه رفتن بود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران

این حجم از روانی سیستم‌عامل و تنها ۵۱۲ مگابایت رم، باعث شده بود که کاربرانی که انتظار چندانی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - از گوشی خود و قابلیت‌های آن ندارند به سراغ این گوشی خوش قیمت بروند. البته ۵۱۲ مگابایت رم شاید لومیا ۵۲۰ را در اجرای بعضی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - از برنامه‌ها ناتوان می‌کرد، اما حداقل مایکروسافت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - با برزورسانی‌های متعدد ویندوز فون، سعی داشت تا این محدودیت‌‌ها را به حداقل برساند.

البته مقدار کم حافظه رم، مانعی برای توسعه‌دهندگان خوش‌ذوق نشد و آن‌ها توانستند اندروید ۷.۱ را روی این گوشی اجرا کنند. آن‌ها حتی توانستند قابلیت Split Screen را نیز به نمایشگر ۴ اینچی لومیا ۵۲۰ بیاورند که در نوع خود بسیار کار جالبی بود. محبوبیت این گوشی آنقدر بالا رفت که مایکروسافت بعد‌ها لومیا ۵۲۵ را به بازار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - عرضه کرد که تنها فرق آن با این گوشی در یک گیگابایتی بودن رم آن بود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران

لومیا ۵۳۵ هم چندی بعد به عنوان جایگزین واقعی این گوشی به بازار آمد، ولی زمان عرضه آن، سیستم‌عامل ویندوز فون نفس‌های آخرش را می‌کشید. مایکروسافت با عرضه لومیا ۵۳۵ آن‌طور که باید نتوانست موفق شود و مانند پدربزرگ این گوشی، در کمتر از یک سال ۱۲ میلیون دستگاه به فروش برساند. هرچند که اگر توسعه‌دهندگان به این سیستم‌عامل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - پشت نمی‌کردند، ما الان شاهد لومیا ۵۲۰ ‌های دیگری بودیم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - که میان‌رده‌های اندرویدی را به زانو در بیاورد.

لومیا ۵۲۰ شاید دیگر جذابیت گذشته را نداشته باشد، زیرا گوشی‌های اندرویدی مناسب ۱۰۰ دلاری پیدا می شوند (نوکیا ۲.۱ به تو نگاه می‌کنیم) که کاربری روانی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر تنکابن استان مازندران - نیز داشته باشند. اما برای کاربران کارکشته ویندوزفون فقط یک نام اهمیت دارد؛ لومیا ۵۲۰.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone