🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36684.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چیپست Surge S2 شیائومی احتمالا با پردازنده هشت هسته ای 2.2 گیگاهرتز تولید می شود

در میان تولیدکنندگان متعدد موبایل های هوشمند تنها تعداد انگشت شماری توانایی توسعه چیپست و تعبیه آن در اسمارت فون را دارند. سامسونگ و هواوی در میان چنین کمپانی هایی قرار دارند و سال گذشته ...

در میان تولیدکنندگان متعدد موبایل های هوشمند تنها تعداد انگشت شماری توانایی توسعه چیپست و تعبیه آن در اسمارت فون را دارند.

سامسونگ و هواوی در میان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - چنین کمپانی هایی قرار دارند و سال گذشته شیائومی هم با نمایش چیپست Surge S1 تلاش کرد به این باشگاه بپیوندد که سرانجام چندان امیدوار کننده ای نداشت. حالا اما - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - به نظر می رسد این کمپانی با همکاری «صنایع نیمه هادی تایوان» TSMC سعی در توسعه نسل دوم این چیپست ها دارد.

اوایل امسال هم خبرهایی نه چندان کامل از همکاری این دو شرکت به گوش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - می رسید اما بر اساس گزارشات جدید چیپست جدید شیائومی بر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - پایه معماری 16 نانومتری توسعه پیدا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - می کند.

Surge S2 احتمالا از پردازنده ای هشت هسته ای بهره می برد که در دو خوشه چهار هسته ای Cortex-A53 و Cortex-A73 با کلاک 2.2 گیگاهرتز پیکربندی شده اند. به نظر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - می رسد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - این چیپست قدرتمند با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - ذخیره سازی UFS 2.1 و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - رم LPDDR4 نیز سازگاری داشته باشد.تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدانشنیده ها حاکی از این است که فرایند تولید این چیست به مراحل نهایی رسیده و شیائومی از تابستان سال جاری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - آنها را به موبایل های هوشمند خواهد آورد. شیائومی اخبار منتشر شده پیرامون Surge S2 یا امکان استفاده از این چیپست های سفارشی در محصولات دیگر شرکت ها را هنوز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - تایید نکرده است.

در هفته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اسدآباد استان همدان - گذشته برخی از کمپانی های چینی با مشکل تحریم آمریکا مواجه شده اند که امکان خرید قطعات سخت افزاری از قبیل چیپست را برای آنها دشوار کرده است. امروز خبرهایی از کشیدن شدن دامنه این تحریم به کشورهای دیگر نظیر تایوان نیز شنیده شده که با توجه به وجود صنایع قدرتمندی نظیر مدیاتک می تواند روند توسعه موبایل در چین را با مشکل مواجه کند.

با توجه به این چالش، توسعه چیپست های پیشرفته توسط هواوی و شیائومی گام بزرگی در راستای خودکفایی صنایع چینی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone