🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26144.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا ۲.۳ معرفی شد؛ پایین‌رده‌ای با شارژدهی ۲ روزه

امروز نوکیا از جدیدترین گوشی پایین‌رده خود به نام نوکیا ۲.۳ پرده برداشت. این گوشی با طراحی معمولی و سیستم‌عامل اندروید وان قصد دارد تا گوشی اول بسیاری از کاربران باشد. قیمت ۱۲۰ دلاری آن ...

امروز نوکیا از جدیدترین گوشی پایین‌رده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - خود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - به نام نوکیا ۲.۳ پرده برداشت. این گوشی با طراحی معمولی و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - سیستم‌عامل اندروید وان قصد دارد تا گوشی اول بسیاری از کاربران باشد. قیمت ۱۲۰ دلاری آن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - نیز گواهی بر این موضوع است.

طراحی نوکیا ۲.۳ بسیار ساده بوده و کاملا مشخص است که نوکیا دنبال طراحی‌های عجیب و غریب نرفته است. نمایشگر این گوشی ۶.۲ اینچی بوده که یک ناچ V شکل را در خود جای داده است. رزولوشن این نمایشگر نیز ۷۲۰P انتخاب شده که به خوبی با معیارهای گوشی پایین‌رده جور در می‌آید. در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - لبه کناری این گوشی نیز دکمه مخصوص دستیار گوگل به چشم می‌خورد.

اما قاب پشتی نوکیا ۲.۳ از جنس پلیمر بوده و پوششی با الگو‌های نواری شکل دارد تا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - کاربر راحت‌تر آن را در دست - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - بگیرد. علاوه بر این، قاب پشتی جایی است - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - که دوربین دو گانه ۱۳ مگایپکسلی با دریچه دیافراگم ۲.۲ و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی یافت می‌شود. دوربین سلفی نیز - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - ۵ مگاپیکسل و با گشودگی دیافراگم ۲.۴ در بالای نمایشگر یافت می‌شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران

وظایف پردازشی نیز بر عهده چیپست مدیاتک هلیو A22 و به همراه ۲ گیگابایت رم است. فضای ذخیره‌سازی هم که برای نوکیا ۲.۳ در نظر گرفته شده، ۳۲ گیایابت است. اما باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت عنوان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - شده و بر اساس اداعا‌های نوکیا‌، می‌تواند تا دو روز کاربر را از شارژ کردن بی‌نیاز کند. البته اگر این ادعا درست باشد، کاربران دلایل بسیاری دارند تا خوشحال شوند، زیرا این گوشی از هیچگونه تکنولوژی شارژ سریع استفاده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - نمی‌کند و مجبورند با سرعت ۵ وات ساعت باتری حجیم نوکیا ۲.۳ را شارژ کنند.

سیستم‌عامل نوکیا ۲.۳ نیز اندروید وان نسخه ۹ است. پس نباید انتظار شخصی‌سازی‌های نوکیا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - را در این گوشی داشته باشیم. البته این کمپانی همواره گوشی‌های خود را به جدیدترین نسخه از اندروید بروزرسانی کرده ولی در رابطه با زمان آن، چیزی نگفته است. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر ساری استان مازندران - با این حال، نوکیا ۲.۳ در ۳ رنگ سبز، مشکی و شنی و به قیمت ۱۲۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone