🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26146.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

۳۰۰۰ تعرض جنسی در یک سال؛ امنیت سفرهای اوبر در سال ۲۰۱۸ چقدر بوده است؟

روز گذشته اوبر نخستین گزارش شفاف سازی خود پیرامون امنیت سفرهایش را منتشر کرد و در آن به ارائه جزئیات پیرامون تعرض های جنسی، قتل و سوانح مرگباری پرداخت که به واسطه خدمات آن رقم ...

روز گذشته اوبر نخستین گزارش شفاف سازی خود پیرامون امنیت سفرهایش را منتشر کرد و در آن به ارائه جزئیات - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پیرامون تعرض های جنسی، قتل و سوانح مرگباری پرداخت که به واسطه خدمات آن رقم خورده اند.

اوبر در گزارش خود اعلام کرده که ۳۰۴۵ مورد گزارش تعرض جنسی را طی یک سال اخیر از سوی مشتریان خود در آمریکا دریافت کرده است. علاوه بر این اشاره شده که در بازه یاد شده ۹ مورد قتل نیز در فرایند ارائه خدمات آن رخ داده و ۵۸ تن نیز در سراسر آمریکا به واسطه سفرهایی که با تاکسی های اینترنتی آن انجام گرفته، به کام مرگ کشیده شده اند.

البته اشاره کنیم که تعداد این حوادث تنها کسری از کل خدمات ارائه شده توسط تاکسی اینترنتی اوبر بوده؛ ۰.۰۰۰۲ درصد از ۱.۳ میلیارد سفری که سال گذشته با استفاده از تاکسی های اوبر انجام شده است.

سال گذشته ۱.۳ میلیارد سفر از طریق تاکسی های اوبر در آمریکا صورت گرفته است

برای آنکه به درک بهتری از میزان امنیت سفرهای اوبر دست پیدا کنید شاید ذکر آمار و ارقام مربوط به جرائم در آمریکا بد نباشد. اداره پلیس نیویورک که در واقع آمار مربوط به جرائم جنسی و تجاوز - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در سیستم حمل و نقل عمومی این شهر را در اختیار - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دارد خبر داده که در سال ۲۰۱۸ میلادی ۵۳۳ گزارش - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در این - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بازه را دریافت کرده است.

اما جالب اینکه - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حتی یکی از مدیران - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ارشد اوبر نیز هضم این این ارقام را دشوار توصیف کرده است.

تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

تونی وست مدیر ارشد حقوقی اوبر در این باره گفت:

ارقام اعلام شده تکان دهنده و هضم شان دشوار است. این گزارش نشان - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می دهد که اوبر بازتابی - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از جامعه ایست که به آن خدمت رسانی میکند.

امنیت همواره پاشنه آشیل شرکت - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های تاکسی اینترنتی بوده؛ - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شرکت هایی که به شمار زیادی از مردم خدمت رسانی می کنند. - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اوبر هم که بزرگترین تاکسی اینترنتی دنیاست حالا تصمیم گرفته در رابطه با موارد تعرض جنسی، قتل و تصادف های مرگباری که به واسطه خدماتش رقم می خورند با مشتریانش روراست باشد و در این رابطه شفاف سازی کند.

در واکنش به این اتفاقات اوبر تصمیم گرفت که امکانات و تدابیر امنیتی خود را افزایش دهد. این شرکت با ارائه نوعی تکنولوژی خودکار که به صورت - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مستمر سوابق رانندگی راننده ها و سوء پیشینه آنها - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را بررسی میکند تا حدودی در بالا بردن امنیت سفرهایش موفق عمل کرد. - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از سال ۲۰۱۸ نیز اوبر بیش از ۴۰ هزار راننده را در آمریکا با تکیه بر اطلاعات ارائه شده توسط این سیستم خودکار اخراج کرد.

سال گذشته ۴۰ - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هزار راننده اوبر در آمریکا به خاطر ملاحظات - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - امنیتی اخراج شدند

روز گذشته و بعد از انتشار این گزارش، الکساندرا لامانا سخنگوی لیفت (رقیب اوبر) نیز - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از انتشار - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گزارش مشابه در روزهای آتی خبر داد:

لیفت متعهد است که گزارش شفاف سازی امنیتی خود را منتشر کند و در تلاش است تا رانندگانی - تعمیرات کولر گازی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که بررسی های اولیه را با موفقیت پشت سر نمی گذارند یا پیشینه خوبی نداشته اند را غیرفعال نماید و اطلاعات مربوط به تعداد آنها را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone