🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10234.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ردمی نوت ۱۰ لایت با اسنپدراگون 720G و قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار معرفی شد

شیائومی از جدیدترین عضو خانواده ردمی نوت ۱۰ رونمایی کرده که ردمی نوت ۱۰ لایت نام دارد. این گوشی هوشمند در حقیقت ردمی نوت ۹ پرو با نامی جدید است که قیمت پایه ۱۹۰ دلاری ...

شیائومی از جدیدترین عضو خانواده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - ردمی نوت ۱۰ رونمایی کرده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - که ردمی نوت ۱۰ لایت نام - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - دارد. این گوشی هوشمند در حقیقت ردمی نوت ۹ پرو با نامی جدید است که قیمت پایه ۱۹۰ دلاری دارد و از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند شیائومی از طراحی یکسان با ردمی نوت ۹ پرو بهره می‌برد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - و به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و در مرکز بخش بالایی نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

این گوشی هوشمند به چیپ اسنپدراگون 720G مجهز شده و در نسخه‌های مختلف با ۴ یا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - داخلی به فروش می‌رسد. کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه به فضای ذخیره‌سازی بیشتری دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی

روی پنل پشتی این دستگاه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - چشم می‌خورد. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - این گوشی هوشمند همچنین به دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - شده است.

شیائومی برای افزایش امنیت ردمی نوت ۱۰ لایت از سنسور اثر روی فریم استفاده کرده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - که با دکمه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - پاور - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - ادغام شده است. وظیفه تامین انرژی این دستگاه را یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی برعهده دارد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - که همان باتری مورد استفاده در ردمی نوت ۹ پرو است و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB-C و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - سیستم عامل پیش اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MIUI 12 اشاره کرد.

قیمت نسخه پایه ردمی نوت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر زرندیه استان مرکزی - ۱۰ لایت با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۱۹۰ دلار است. نسخه بعدی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۱۵ دلار به فروش می‌رسد و در نهایت بالاترین مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۳۰ دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاله زار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرگاه شما روستای قاسم آباد زرندیه تعمیر کولر گازی دوو انجام میده
پاسخ: بله در روستای قاسم آباد شهر زرندیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone