🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10239.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ حذف تبلیغات از اپلیکیشن‌های اختصاصی‌اش را آغاز کرد

سامسونگ چند وقت پیش وعده داد که نمایش تبلیغ در اپلیکیشن‌های پیش‌فرض خود از جمله موزیک، آب و هوا و Themes را متوقف می‌کند. حالا گفته شده که تبلیغات از روی سه اپلیکیشن آب و ...

سامسونگ چند وقت پیش وعده داد که نمایش تبلیغ در اپلیکیشن‌های پیش‌فرض خود از جمله موزیک، آب و هوا و Themes را متوقف می‌کند. حالا گفته شده که تبلیغات از روی سه اپلیکیشن آب و هوا، Pay و Health حذف شده‌اند.

ابتدا کاربران انجمن گفتگوی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر رودبار استان گیلان - سامسونگ گفتند تبلیغات اپلیکیشن Samsung Pay به‌صورت ناگهانی ناپدید - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر رودبار استان گیلان - شده است. در ادامه یکی از کارمندان سامسونگ در وب‌سایت TizenHelp تایید کرد که سامسونگ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر رودبار استان گیلان - از تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) نمایش تبلیغات در دو اپلیکیشن Pay و Health را متوقف کرده است.

البته سامسونگ به لحاظ فنی این تغییر را فقط - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر رودبار استان گیلان - برای کره جنوبی تایید کرده، اما کاربران سایر کشورها از جمله آمریکا هم از حذف تبلیغات خبر داده‌اند. تا قبل از امروز، اپلیکیشن Samsung Pay در زبانه Pay تبلیغات نشان می‌داد، اما این تبلیغات حالا ناپدید شده‌اند. البته سامسونگ هنوز در بخشی به نام Featured در زبانه Home پیشنهادهایی را به کاربران ارائه می‌کند، اما این پیشنهادها مشابه تبلیغات قبلی نیستند.

اپلیکیشن Samsung Health هم از سمت سرور به‌روز شده و دیگر تبلیغی ندارد. البته کاربران می‌گویند برای دریافت این تغییر باید اپلیکیشن Health یا سایر این برنامه‌ها را Force Quit و بعد دوباره باز کرد. اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر رودبار استان گیلان - آب و هوا یا Samsung Weather هم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر رودبار استان گیلان - نمایش تبلیغات را متوقف کرده و حالا در بالای صفحه فقط دما و پیش‌بینی شرایط جوی در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر رودبار استان گیلان - روزهای آینده را به نمایش می‌گذارد.

در آخر، کاربران می‌گویند اپلیکیشن Galaxy Themes هم از تبلیغات پاک شده و از این پس فقط خود تم‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شمار زیادی از طرفداران سامسونگ مدت‌ها بود که نسبت به وجود تبلیغات در اپلیکیشن‌های این شرکت انتقاد داشتند. به دنبال این واکنش‌ها سامسونگ اعلام کرد که صدای کاربران را شنیده و به نظر آن‌ها اهمیت می‌دهد. حالا این طرح اجرایی شده و ظاهرا این شرکت دیگر از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر رودبار استان گیلان - خیر نمایش تبلیغات در این اپلیکیشن‌ها گذشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone