🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10226.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوی کالبدشکافی آیپد مینی ۶ اپل با هدف بررسی مشکل اسکرول ژله‌ای نمایشگر [تماشا کنید]

وب‌سایت iFixit با انتشار ویدیوی کالبدشکافی از آیپد مینی ۶ اپل، مشکل «اسکرول ژله‌ای» (jelly scrolling) را که اخیرا توسط کاربران گزارش شده بود و اپل منکر آن شده بود را مورد بررسی قرار داده ...

وب‌سایت iFixit با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - انتشار ویدیوی کالبدشکافی از آیپد مینی ۶ اپل، مشکل «اسکرول ژله‌ای» (jelly scrolling) را که اخیرا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - توسط کاربران گزارش شده بود و اپل منکر آن شده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - بود را مورد بررسی قرار داده است.

برخی کاربران با انتشار ویدیوهایی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - ادعا کرده بودند که نمایشگر سمت راست و چپ نمایشگر دستگاه به صورت همزمان رفرش نمی‌شود و مشکلی موسوم به اسکرول ژله‌ای را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - به نمایش می‌گذارد. iFixit می‌گوید این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - مشکل در صفحه‌های نمایش LCD و OLED غیرعادی نیست ولی به نظر می‌رسد مشکل اصلی این باشد که «اسکرول ژله‌ای» آیپد مینی در مقایسه با سایر دستگاه‌ها بیشتر قابل مشاهده است. دلیل این مشکل هنوز مشخص نشده اما به گفته متخصص تعمیرات ممکن است - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - به دلیل استفاده از یک نوع برد خاص باشد.

هرچند این مشکل گزارش شده کاربران مختلفی را آزار می‌دهد، اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که مشکل اسکرول ژله‌ای روی صفحه‌های LCD کاملا قابل انتظار است. غول فناوری در استدلال - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - خود عنوان می‌کند که پنل‌های LCD خط به خط تازه می‌شوند که این امر باعث ایجاد تاخیر بین خطوط می‌شود. وب‌سایت ArsTechnica در این رابطه نوشته است:

در پاسخ به درخواست ما، اپل اعلام کرد که مشکل «اسکرول ژله‌ای» در نسل ششم آیپد مینی برای نمایشگر LCD عادی است. با توجه به اینکه این صفحات به صورت خطی تازه می‌شوند، بین این فرآیند در بالای صفحه و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - خطوط پایین یک - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - تاخیر کوچک وجود دارد. این امر می‌تواند باعث پیمایش ناهمواری شود.

این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - وب‌سایت همچنین قابلیت تعمیرپذیری آیپد مینی ۶ را با نسل قبل مقایسه کرده و به دستگاه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - جدید امتیاز تعمیرپذیری ۳ از ۱۰ می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - ویدیو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - ارائه شده برخی اجزای داخلی و اصلی تبلت اپل را بررسی می‌کند اما به سخت افزاری داخلی آن نفوذ نمی‌کند. با این وجود انتظار می‌رود ویدیو کالبدشکافی دقیق‌تر طی روزهای آینده منتشر شود.

در ویدیوی منتشر شده، قطعات داخلی مدل جدید آیپد مینی مورد بررسی قرار گرفت و برخی اطلاعات - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - درباره دستگاه جدید اپل به اشتراک گذاشته شده است. به عنوان مثال، چیپست A15 استفاده شده در آیپد مینی نسخه‌‌ای «با کاهش کلاک» در مقایسه با تراشه A15 مورد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شهرضا استان اصفهان - استفاده در گوشی‌های آیفون ۱۳ است. همچنین اتصال USB-C این دستگاه جدید نسبت به نسل قبل خود به راحتی جدا می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone