تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10233.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای به دستور رهبری ؛ دولت دستور را ابلاغ و گمرک اجرایی کرد

طی نامه‌ای از سوی رئیس دفتر ریاست جمهوری به وزرای صمت و اقتصاد، واردات هرگونه لوازم خانگی کره‌ای به کشور ممنوع شد. این نامه پس از قبول درخواست تعدادی از تولیدکنندگان داخلی از رهبری مبنی ...

طی نامه‌ای از سوی رئیس دفتر ریاست جمهوری - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - وزرای صمت و اقتصاد، واردات هرگونه لوازم خانگی کره‌ای به کشور ممنوع شد. این - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - نامه پس از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - قبول درخواست تعدادی از تولیدکنندگان - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - داخلی از رهبری مبنی بر جلوگیری از واردات لوازم خانگی ابلاغ شده و گمرک نیز دستور اجرایی شدن آن را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - صادر کرده - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - است.

 در پی درخواست تعدادی از شرکت‌های داخلی تولید لوازم خانگی از رهبری رای جلوگیری از واردات لوازم خانگی، رئیس دفتر رئیس جمهور خطاب به وزرای اقتصاد و صمت دستور جلوگیری از واردات لوازم خانگی از دو کشور کره را مکتوب کرد. پیش از این نیز نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی به طرحی موسوم به «سند راهبردی صنعت لوازم خانگی» - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - اشاره داشت که به ممنوعیت واردات کالای خارجی لوازم خانگی منجر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌شد. «محمد حسین اسلامیان» تاکید کرده بود تولیدکنندگان داخلی هنوز نمی‌توانند سبد کالایی بازار را به موقع تامین کنند و کالاها را با تعویق چهار تا پنج ماه به دست فعالان - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - بازار - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌رسانند اما حالا با این دستور به نظر می‌رسد که در نهایت واردات لوازم خانگی کره‌ای به کلی ممنوع بشود.

در نامه دفتر مقام معظم رهبری که تصویر آن در عکس زیر مشخص شده آمده که «این محصولات باعث شکستن کمر تولیدکنندگان می‌شود و باید جلوی آن گرفته شود.» بر همین حساب رییس دولت جدید یعنی «ابراهیم رئیسی» هم - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - به وزرایش دستور داد واردات لوازم خانگی از دو شرکت کره جنوبی ممنوع شود.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور هم در نامه‌ای خطاب به فاطمی امین و خاندوزی وزرای صمت و اقتصاد مخالفت رئیس‌جمهور با واردات لوازم‌خانگی کره‌ای را اعلام کرد.

در متن نامه آمده است:

جناب آقای دکتر فاطمی امین وزیر محترم صنعت، معدن و - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - تجارت

جناب آقای دکتر خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی

سلام‌علیکم

احتراماً، نامه شماره 44798/1 مورخ 14/6/1400 دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ضمایم آن با موضوع «واردات لوازم‌خانگی» که تصویر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن به پیوست ارسال می‌شود، به استحضار ریاست محترم جمهوری رسید، پی‌نوشت فرمودند:

«از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - واردات جلوگیری شود»

شایان ذکر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - است «مهرداد جمال ارونقی»، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - معاون امور - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - گمرکی گمرک نیز در نامه‌ای به اسماعیلی دستور ممانعت از واردات و ترخیص لوازم‌خانگی خارجی را به کلیه گمرکات کشور  ابلاغ کرد. 

تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل

پیش از این انجمن صنایع لوازم خانگی ایران خواستار ممنوعیت واردات لوازم خانگی برای یک دوره حداقل پنج ساله - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - به منظور حمایت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - از صنایع داخلی شده بود - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - و حالا این درخواست از سوی رهبری مورد موافقت قرار گرفته و به کابینه دولت جدید ابلاغ شده است.

با اینکه گفته می‌شود تولید داخلی رونق گرفته به طوری که در سال گذشته بیش از ۱۵ میلیون دستگاه لوازم‌خانگی در کشور تولید شد که این میزان تولید در مقایسه با سال ۹۸ رشد ۷۸ درصدی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - داشته است اما با این حال برخی فعالین در بازار تاکید دارند این مقدار پاسخگوی نیاز جامعه نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیاندخت نوشته شده درتاریخ 1402/05/09
سلام تعمیرچی سمت محبه بلوار امام خمینی پارس آباد هم تعمیر یخچال آاگ انجام میده؟
پاسخ: بله در محبه بلوار امام خمینی شهر پارس آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone