🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10228.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

برخی مشخصات کلیدی گلکسی A03 سامسونگ فاش شد

مشخصات موبایل جدید سامسونگ منتسب به گلکسی A03 در پایگاه داده FCC و گیک‌بنچ به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد احتمالا این دستگاه با چیپ Unisoc و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و بدون پشتیبانی ...

مشخصات موبایل جدید سامسونگ منتسب به گلکسی A03 در پایگاه داده FCC و گیک‌بنچ به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد احتمالا این دستگاه با چیپ Unisoc و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و بدون - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - پشتیبانی از شبکه 5G از راه می‌رسد.

سامسونگ ماه گذشته گوشی گلکسی A03s را با برچسب قیمت ۱۵۴ دلاری در هند معرفی کرد. اکنون اطلاعات تازه منتشر شده نشان می‌دهد که غول فناوری کره جنوبی در حال کار روی گوشی دیگری به نام گلکسی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - A03 است که با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - مشخصات ضعیف‌تری نسبت به گلکسی A03s عرضه می‌شود. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان -

مستندات مربوط به گوشی جدید سامسونگ با شماره - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - مدل SM-A032M در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) منتشر شده است، همچنین مشخصات نوع دیگر آن با شماره مدل SM-A032F در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده است. طبق - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - شماره مدل‌ها، گفته می‌شود که این دستگاه احتمالا با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - نام گلکسی A03 روانه بازار خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان

همانطور که در تصویر ارائه شده مشخص است، این گوشی در آزمون تک‌ هسته‌ای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - نمره پایین ۱۲۳ و در آزمون چند هسته‌ای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - نمره ۴۶۸ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - را کسب کرده است.

اطلاعات ارائه شده از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - سوی پایگاه FCC نشان می‌دهد که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - گلکسی A03 ظاهرا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و همچنین از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد. مستندات ارائه شده از سوی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - گیک‌بنچ نیز نشان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - می‌دهد که سامسونگ از پردازنده میان رده Unisoc SC9863A استفاده خواهد کرد که با این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - وجود گلکسی A03 یک موبایل پایین رده خواهد بود.

داده‌های گیک‌بنچ همچین نشان می‌دهد که گلکسی A03 احتمالا دارای ۲ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ است. با توجه به اینکه سامسونگ گلکسی A02 را به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - همراه ۳ گیگابایت رم روانه بازار کرده بود، احتمالا برای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - A03 نیز گزینه‌ای با رم ۳ گیگابایتی در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - نظر گرفته خواهد شد. اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی مشخص نشده است و این احتمال وجود دارد که برخی مشخصات خود را از گلکسی A03s وام بگیرد.

گلکسی A03s از نمایشگر ۶.۵ اینچی +HD، چیپست هلیو P35، حافظه رم ۴ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی همچنین از ویژگی‌های دیگری مانند دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، ماژول دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۱۳ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سنقر استان کردستان - مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone