🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10253.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ظاهرا روی توسعه موبایلی مجهز به نمایشگر با لبه‌های خمیده 4K کار می‌کند

مستندات TENAA نشان می‌دهد شیائومی ظاهرا روی توسعه گوشی با نمایشگر دارای لبه‌های خمیده اولد 4K کار کند که از طراحی مشابه موبایل تازه معرفی شده شیائومی CIVI بهره می‌برد. پیش از این نیز جزئیات ...

مستندات TENAA نشان می‌دهد شیائومی ظاهرا روی توسعه گوشی با نمایشگر دارای لبه‌های خمیده اولد 4K کار کند که از طراحی مشابه موبایل تازه معرفی شده شیائومی CIVI بهره می‌برد. پیش از این نیز جزئیات دیگری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - از این دستگاه منتشر شده بود اما اکنون اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته شده است.

گوشی‌های 4K برای اولین بار توسط سونی و با Z5 پرمیوم به جهان معرفی شدند، با این حال آن‌ها کم و بیش تحت انحصار سونی باقی مانده‌اند. همانطور که می‌دانید تعداد پیکسل‌های متراکم نمایشگرهای 4K نسبت به رزولوشن QHD به سختی قابل توجه است و این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - نمایشگرها به شدت انرژی مصرف می‌کنند. بنابراین یک نمایشگر 4K با نرخ تازه‌سازی استاندارد ۱۲۰ هرتز یک مشکل بزرگ برای باتری گوشی محسوب می‌شود.

با این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - حال، می‌توان گفت گوشی آینده شیائومی از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی اولد 4K با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ بهره می‌برد. همچنین خمیدگی آن در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - تصویر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - ارائه شده کمی محسوس است. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - همچنین در بالای نمایشگر دستگاه هیچ اثری از روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده نمی‌شود که این امر را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - به دلیل کیفیت پایین تصویر نمی‌توان تایید کرد.

به گفته برخی منابع این گوشی شیائومی CC11 پرو خواهد بود که برخی مشخصات آن اخیرا افشا شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی غول فناوری چین که در اسناد TENAA به آن اشاره شده، فناوری «تشخیص عنبیه» است. سامسونگ برای اولین بار در گوشی گلکسی S8 این فناوری را معرفی کرد اما هرگز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - مورد توجه قرار نگرفت.

از دیگر مشخصات شناخته - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - شده دستگاه می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - پشتیبانی از حداکثر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. هر چند در این اسناد به مدل پردازنده اشاره‌ای نشده اما متوجه می‌شویم که فرکانس آن ۲.۴ گیگاهرتز است. ابعاد گوشی ۱۵۸.۳۴ در ۷۱.۵ در ۶.۹۸ میلی متر بوده و وزن آن ۱۶۶ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر رودبار استان گیلان - گرم است، یعنی چیزی تقریبا شبیه شیائومی CIVI.

هرچند TENAA منبع قابل اعتمادی است اما مشخصات ذکر شده کمی دور از دهن به نظر می‌رسند. با این وجود بهتر است منتظر ارائه اخبار رسمی‌تری از سوی شیائومی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتجان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
مرکز شما اطراف شهرک مادر رودبار تعمیرات داره
پاسخ: بله در شهرک مادر شهر رودبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone