🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10248.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

انجمن USB-IF از لوگوهای جدید برای کابل‌ها و شارژرها رونمایی کرد

انجمن USB-IF با هدف جلوگیری از چاپ لوگوهای تقلبی روی برخی محصولات ارزان قیمت بازار، از لوگوهای جدیدی برای نشان دادن مشخصات کابل‌ها و شارژرهای USB4، USB Type-C و USB Power Delivery رونمایی کرد که ...

انجمن USB-IF با هدف جلوگیری از چاپ لوگوهای تقلبی روی برخی محصولات ارزان قیمت بازار، از لوگوهای جدیدی برای نشان دادن مشخصات کابل‌ها و شارژرهای USB4، USB Type-C و USB Power Delivery رونمایی کرد که به موجب آن توان و سرعت انتقال کابل‌ها و شارژرها مشخص می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده، کابل‌هایی که از استاندارد USB PD 3.1 جدید ۶۰ وات یا ۲۴۰ وات بهره می‌برند باید از لوگوی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - جدیدی استفاده کنند که توان کابل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - را نشان می‌دهد. ‌تصویر زیر لوگوی کابل‌های ۲۴۰ وات را نشان می‌دهد و برای کابل‌هایی با قدرت ۶۰ وات نیز یک لوگو مشابه معرفی شده است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان

کابل‌های USB4 که به صورت مشابه از سرعت ۲۰ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - یا ۴۰ گیگابیت در ثانیه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - پشتیبانی می‌کنند اکنون با لوگوی جدیدی نمایش داده می‌شوند که نه تنها سرعت انتقال داده بلکه سرعت شارژ آن را نیز نشان می‌دهد.

لوگوهای جدید اعلام شده از سوی این انجمن روی تمام کابل‌ها، شارژرها و بسته‌بندی دستگاه‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از این روش، اطمینان پیدا می‌شود که مصرف‌ کنندگان نه تنها از قدرت و رتبه کابل خود مطلع شوند، بلکه اطمینان داشته باشند که این کابل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - از استاندارد USB-IF پشتیبانی می‌کند.

با این حال، به نظر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - می‌رسد USB-IF برای جلوگیری از چاپ لوگوهای تقلبی روی کابل‌های ارزان قیمت بازار که استانداردها را نیز رعایت نمی‌کنند، کاری کرده باشد. برای مثال برخی کابل‌ها بازار نه تنها لوگو، بلکه یک تصویر هولوگرافیک و کد QR را ارائه می‌کنند که کاربران با اسکن این موارد در پشت جعبه کابل خود می‌توانند اعتبار آن‌ها را در سایت‌ها بررسی کنند.

با این وجود، انتظار می‌رود کابل‌ها - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - و شارژرهای جدیدی با این لوگو به زودی وارد بازار شوند.

در چند وقت گذشته و به خصوص پس از ارائه گزارشی توسط اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه تمام تولیدکنندگان از جمله اپل مجبور به استفاده از پورت USB-C - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - برای تمامی گوشی‌ها و دستگاه‌های کوچک الکترونیکی مورد استفاده در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواهند شد، به کابل‌ها و شارژرها توجهات زیادی شده است. با این وجود باید دید واکنش اپل نسبت به این مسئله - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - چگونه خواهد بود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - و قانونگذاران - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - چه برنامه‌هایی در آینده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آستارا استان گیلان - دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone