🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10221.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کلیدی گوشی اقتصادی نوکیا G300 5G فاش شد

منابع آگاه، مشخصات اصلی گوشی اقتصادی نوکیا G300 5G را پیش از موعد رونمایی رسمی به اشتراک گذاشته‌اند که خبر از عرضه دستگاهی ارزان قیمت ولی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G می‌دهد. برخی مشخصات ...

منابع آگاه، مشخصات اصلی گوشی اقتصادی نوکیا G300 5G را پیش از موعد رونمایی رسمی به اشتراک - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - گذاشته‌اند که خبر از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - عرضه دستگاهی ارزان قیمت ولی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G می‌دهد.

برخی مشخصات اصلی و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - تصاویر گوشی نوکیا G300 5G پیش از معرفی رسمی به اشتراک گذاشته شده که می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک شدن به زمان عرضه این موبایل مقرون به صرفه باشد. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - ظاهرا قرار است موبایل جدید با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - چیپست اسنپدراگون ۴۸۰، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - نمایشگر با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نوکیا پیش از این نیز در برخی گوشی‌های جدید خود مانند G50، X10 و X20 از پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ استفاده کرده بود. چیپست شرکت کوالکام نسبت به برخی مدل‌های قبلی مزایای بیشتری را ارائه می‌کند و شاید مهم‌ترین نکته برای گوشی اقتصادی نوکیا پشتیبانی از شبکه 5G باشد که ارزش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - این چیپ را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - بیشتر می‌کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان

اطلاعات فاش شده، همچنین تایید می‌کند که نوکیا G300 5G از نمایشگر ۶.۵۷ اینچی LCD و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی نسبت به G50 که از پنل ۶.۸۲ اینچی بهره می‌برد، نسبتا کوچکتر شده است. ماژول دوربین سه‌گانه این گوشی که روی پنل پشتی آن به شکل دایره‌ای دیده می‌شود از سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی دستگاه نیز از یک سنسور - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از سایر موارد قابل توجه برای گوشی نوکیا G300 5G می‌تواند با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۱ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت اشاره کرد که البته حافظه آن توسط کارت microSD تا یک ترابایت قابل ارتقا است. همچنین این گوشی به احتمال زیاد از باتری ۴۴۷۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که احتمالا نوکیا آن را به همراه فناوری شارژ سریع روانه بازار خواهد کرد.

شرکت HMD Global پیش از این تایید کرده بود که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - در تاریخ ۱۴ مهرماه رویدادی را برگزار خواهد کرد تا گوشی نوکیا G50 5G و تبلت اندرویدی T20 را معرفی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر گرگان استان گلستان - کند. انتظار می‌رود نوکیا G300 5G نیز در این رویداد حضور داشته باشد با نزدیک شدن به زمان برگزاری آن، اخبار تازه‌ای درباره گوشی اقتصادی شرکت فنلاندی منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جهانیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر جسارتا مرکز شما منطقه جوادالائمه گرگان هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در جوادالائمه شهر گرگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone