🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10244.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه سرعت آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا در اجرای اپ‌ها و بازی‌ها [تماشا کنید]

با ورود گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ به بازار، شاهد انتشار ویدیوهای مختلفی از آن‌ها و همچنین مقایسه این دستگاه‌ها با محصولات رقیب هستیم. حالا ویدیوی مقایسه سرعت آیفون ۱۳ پرو مکس با گلکسی S21 اولترا ...

با ورود گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ به بازار، شاهد انتشار ویدیوهای مختلفی از آن‌ها و همچنین مقایسه این دستگاه‌ها با محصولات رقیب - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نهاوند استان همدان - هستیم. حالا ویدیوی مقایسه سرعت آیفون ۱۳ پرو مکس - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نهاوند استان همدان - با گلکسی S21 اولترا منتشر شده که قدرتمندترین پرچمدارهای اپل و سامسونگ را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

در این ویدیو برخلاف سایر تست‌های سرعت، از دستان انسان استفاده نمی‌شود و شاهد بهره‌مندی از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نهاوند استان همدان - دستان رباتیک هستیم تا اختلاف میان لمس نمایشگر به کمترین زمان ممکن برسد وبتوانیم به دید مناسب‌تری از عملکرد گلکسی S21 اولترا و آیفون ۱۳ پرو مکس دست پیدا کنیم.

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، این گوشی‌های پرچمدار در اجرای برنامه‌ها سرعت یکسانی دارند و رقابت نزدیکی را میان آن‌ها شاهد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نهاوند استان همدان - هستیم، اما برای اجرای بازی‌ها با چه عملکردی روبه‌رو هستیم؟

زمانی که به سراغ اجرای بازی‌ها و بارگذاری آن‌ها می‌رویم، این آیفون ۱۳ پرو مکس است که برنده می‌شود و رقیب کره‌ای‌اش را شکست می‌دهد. با توجه به برتری نماینده اپل در بخش بازی‌ها، در نهایت سرعت بالاتری نسبت به گلکسی S21 اولترا از خودش نشان می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نهاوند استان همدان - اختلاف کلی میان این گوشی‌های هوشمند نزدیک به ۷ ثانیه است، بنابراین با تفاوت چندانی روبه‌رو نیستیم.

گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و دیگر شاهد اختلاف عملکرد چندانی میانی پرچمدارهای اندرویدی و آیفون‌های اپل نیستیم. البته در بنچمارک‌ها همچنان آیفون‌های اپل مخصوصا در بخش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نهاوند استان همدان - گرافیک دست بالا را دارند، اما در دنیای واقعی این اختلاف‌ها دیگر مانند گذشته به چشم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نهاوند استان همدان - نمی‌آیند.

در گذشته ویدیوی مقایسه تست سقوط گلکسی S21 اولترا و آیفون 13 پرو مکس منتشر شده بود که می‌توانید آن را در این مطلب ببینید. تست مقاومت آیفون ۱۳ مکس را هم می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید. در نهایت برای آشنایی بیشتر با این پرچمدار غول پیکر کوپرتینویی‌ها پیشنهاد می‌کنیم به مطلب نگاه نزدیک دیجیاتو به آیفون 13 مکس مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone