🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10223.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی تاشو هواوی میت V احتمالا فصل چهارم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

هواوی اسفندماه سال گذشته، گوشی تاشو «میت X2» را معرفی کرد که در مقایسه با نسل‌ قبل، طراحی متفاوتی داشت. اکنون به نظر می‌رسد غول فناوری چینی قصد دارد گوشی تاشو دیگری را با نام ...

هواوی اسفندماه سال گذشته، گوشی تاشو «میت X2» را معرفی کرد که در مقایسه با نسل‌ قبل، طراحی متفاوتی داشت. اکنون به نظر می‌رسد غول فناوری چینی قصد دارد گوشی تاشو دیگری را با نام هواوی میت V، فصل چهارم ۲۰۲۱ رونمایی کند.

در حالی که سری «میت ۵۰» امسال عرضه نخواهد شد، یک افشاگر آشنا به بازار که در توییتر با نام RODENT950 فعالیت می‌کند، فاش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر قروه استان کردستان - کرد که هواوی در سه ماهه آینده گوشی تاشو جدیدی به نام میت V را معرفی خواهد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر قروه استان کردستان - کرد. البته او حدود یک ماه پیش، ورود این گوشی تاشو به بازار را افشا کرده بود اما اکنون زمان احتمالی معرفی آن را فاش کرده است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر قروه استان کردستان

هنوز مشخصات کلیدی گوشی تاشو میت V و جزئیات مربوط به طراحی آن به اشتراک گذاشته نشده است. با این وجود پیشتر گزارش شده بود که هواوی در حال کار روی یک گوشی تاشو با طراحی شبیه به گلکسی زد فلیپ ۳ است. با این وجود به هیچ صورتی نمی‌توان این دو گوشی را با یکدیگر ارتباط داد و باید منتظر انتشار اطلاعات جدید درباره گوشی‌های آینده هواوی باشیم.

با این وجود معرفی یک گوشی جدید دیگر از سوی هواوی نه تنها برای طرفداران این شرکت بلکه برای بازار گوشی‌های تاشو می‌تواند خبر خوبی باشد. به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر قروه استان کردستان - همین منظور «مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل، اخیرا ادعا کرده بود که اولین آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.

اگر همه چیز برای شرکت هواوی خوب پیش می‌رفت، پرچمدار بعدی که توسط این شرکت معرفی می‌شد باید میت ۵۰ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر قروه استان کردستان - باشد، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر قروه استان کردستان - اما این امر به دلیل مشکلات تجاری پیش آمده برای شرکت چینی و ممنوعیت‌های ایالات متحده صورت نخواهد گرفت. هواوی حتی پرچمدار سری P خود را که انتظار می‌رفت در سه ماهه اول سال رونمایی شود تا مرداد ماه به صورت رسمی معرفی نکرد. حتی مدل پایه هواوی P50 از این ماه برای خرید در دسترس بازار قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone